Gjest Brunhilde Skrevet 27. juli 2003 #1 Skrevet 27. juli 2003 Jeg vil reise bort i julen og har tenkt på øyene i karibien som et alternativ. Er det noen her som har vært der og som kan anbefale reiseoperatør eventuelt andre måter å komme dit på? Tar med barnet på 13 år.... All informasjon tas i mot med takk!
Gjest Anonymous Skrevet 1. august 2003 #2 Skrevet 1. august 2003 Jeg har vært der flere ganger for noen år siden mens jeg bodde i USA. Fantastiske øyer, men jeg vil advare deg mot prisnivået...ALT må importeres og det er dyrt dyrt dyrt!!! Det er greitt å vite om på forhånd, men bortsett fra dette vil jeg ikke nøle med å anbefale Karibien.
Flo* Skrevet 1. august 2003 #3 Skrevet 1. august 2003 Reis på "All Inclusive"! Her var vi påsken 2002 Den Dominikanske Republikk
LilleBille Skrevet 2. august 2003 #4 Skrevet 2. august 2003 Wickstrøm har reiser til flere av øyene. http://www.wreiser.no/#
Lillebi Skrevet 2. august 2003 #5 Skrevet 2. august 2003 Jeg bestiller flybillett på nettet - sjekker hoteller, og ringer ned for å bestille. Får ofte billigere priser da - og det blir i hvert fall mye billigere enn å bestille hotell gjennom et reisebyrå i Norge! "All inclusive" er en skikkelig turistgreie, men det er kjedelig synes jeg da.. Det er så kommersielt.. Barbados vil dere sikkert like. Har ikke Star tour turer dit? Bonaire. Curacao. Aruba. Kommer litt an på om dere bare vil være på stranden, drive med dykking eller være på en øy sterkt fokusert på (amerikansk) turisme. Karibien er et meget dyrt sted å feriere - men det er dyrt i Norge også, så for oss Nordmenn er vel ikke prisene så avskrekkende.. Man reiser dit for å ha en herlig ferie, ikke nødvendigvis for å shoppe.... God tur!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå