Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 Vi driver og bestemmer oss for kirke nå, hører egentlig til Skårer kirke, men vil heller gifte oss i Lørenskog kirke...Rett og slett fordi den er penere å se på.. ja, litt overfladiske... Hvilken kirke og når skal dere gifte dere? Forhåpentligvis, hvis det er ledig blir det Lørenskog kirke siste helga i juni på oss, altså neste år=)
Sunshine Skrevet 8. juni 2009 #2 Skrevet 8. juni 2009 Jeg var i bryllup i Lørenskog kirke for noen uker siden og det var veldig flott!
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2009 #3 Skrevet 8. juni 2009 Jeg er døpt i Skårer kirke, men aldri i verden om jeg vil gifte meg der. Den er utrolig kjedelig. Skal jeg gifte meg på hjemstedet må det bli i Lørenskog kirke.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Jeg har ikke vært i Skårer kirke, men jeg har vært i Lørenskog. Det er en veldig pen kirke å gifte seg i. Det jeg syntes var dumt var at alteret (der brudeparet sitter) var på samme nivå som gulvet i resten av kirka. Jeg var ikke i nærmeste familie, derfor satt jeg et stykke bak. Siden alteret ikke var høyere så jeg ingenting av vielsen. Jeg kunne nesten like gjerne hørt på en vielse på radio, jeg liker å se brudeparet i et bryllup
Gjest lørenskogbrud Skrevet 9. juni 2009 #5 Skrevet 9. juni 2009 Hei! Jeg skal gifte meg i lørenskog kirke på lørdag;) Synes kirka er pen og koselig. Blir spennende! Hadde også valt Lørenskog, er jo der der fleste som hører til kommunen gifter seg da. Skårer og Fjellhamar er vel mer "arbeidskirker".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå