Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, er det noen her som har gjort det og fått svar på cornisering som kan hjelpe meg med følgende spørsmål: kan man få påvist kreft med dette, eller hva viser svarene etter cornisering? jeg tok det for 3 uker siden og har ennå ikke fått svar, tenker det verste jeg nå:( litt redd:(

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Stort sett får man vel svar når resultatet er noe annet enn forventet (at man er frisk/samme verdier som siste undersøkelse?), så egentlig tror jeg ikke du har grunn til bekymring. Men ta en telefon til legekontoret for å høre (tror det er de som skal ha fått resultatene dersom det er noen), så slipper du å gå og bekymre deg.

Skrevet
Stort sett får man vel svar når resultatet er noe annet enn forventet (at man er frisk/samme verdier som siste undersøkelse?), så egentlig tror jeg ikke du har grunn til bekymring. Men ta en telefon til legekontoret for å høre (tror det er de som skal ha fått resultatene dersom det er noen), så slipper du å gå og bekymre deg.

hei vil først takke deg for att du svarte meg, jeg ringte legen tidligere i dag, svaret hadde kommet. Men kontordamen sa att legen skulle ringe meg tilbake, hun har ennå ikke ringt.. synes det er litt dårlig men :(

Gjest Gjest
Skrevet
hei vil først takke deg for att du svarte meg, jeg ringte legen tidligere i dag, svaret hadde kommet. Men kontordamen sa att legen skulle ringe meg tilbake, hun har ennå ikke ringt.. synes det er litt dårlig men :(

Legen har sikkert mye å gjøre, får håpe hun husker å ringe deg i løpet av dagen! Min fastlege er dyktig, men husker ikke alltid å ringe. Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...