Gå til innhold

jeg er så kåt!

Fremhevede innlegg

Gjest jente27
Skrevet

heisann!

d føles helt merkelig å skrive dette, men jeg er og har i d siste vært så kåt!

jeg er gift, og til vanlig er d han som hinter frem når d er HAN som vil ha seg... men de siste dagene er d JEG som "maser"! selvfølgeli blir han med, men d føles litt rart og "unormalt" for meg å hele tiden ha lyst på meeeer!

vi har hatt sex hver dag (av og til 2 ganger om dagen) den siste uka, og itillegg har jeg onanert når han ikke er der (for at han er ute, på jobb e.l)! i går før vi sovnet hadde vi oss deilig sex, men når jeg våknet idag ville jeg bare hs meeeer!

hva er d som skjer???? noen (jenter) som har opplevd d samme??

Videoannonse
Annonse
Gjest Marlo
Skrevet

Det er jo ikke sånn at vi har samme sinnstilstand hele livet.

Det forandrer seg jo hele tiden.

Jeg kan väre skikkelig kåt et par uker av gangen og kan ikke få nok sex, andre ganger kan jeg gå i lang tid uten å egentlig ha så lyst på sex.

Skrevet

jeg har det på samme måte akkurat nå!

Er et par måneder siden jeg møtte han jeg er sammen med nå og har aldri hatt så mye lyst på sex som siden da.. Ikke med tidligere heller. Men det kan ha noe med at det er nytt og utrolig deilig, for jeg syns han er så utrolig fin og nydelig hehe=)

Er ikke normalt for meg at det er jeg som har lyst, og gjerne flere ganger om dagen ;) Så sånn føles det å ha det skikkelig bra! jeg klager ikke hvertfall! :lur:

Skrevet

Jeg er også alltid vært unormalt gira seksuelt, tenker heller at det er en fordel :lur: må bare få meg kjæreste snart!

Skrevet

Vel, det sies jo at kvinnfolk når sitt seksuelle høydepunkt når de nærmer seg 30-årene, så det kan jo være en forklaring. ;)

Skrevet
Vel, det sies jo at kvinnfolk når sitt seksuelle høydepunkt når de nærmer seg 30-årene, så det kan jo være en forklaring. ;)

Signerer her ...starter gjerne for alvor rundt 25 - 26 - 27 ..så blir det bare verre og verre og verre ... syns jeg .hjelp !!!

Har og nesten slitt mannen min helt fullstendig ut ...sex 2 gang om dagen i 3 uker i strekk ...

da er han sliten stakkars .Gått ned i vekt og ser pjuskete ut stakkars ... Er litt plagsomt egentlig å være så kåt . Hjemme , på jobb , ja hele tiden . Uten å kunne stoppe det ...så man kan tenke på noe annet ....he he

Vet du hva - du kommer bare til å bli kåtere og kåtere for hvert år som går ...

Det er helt NORMALT .

Men det kan bli litt slitsomt av og til .For deg selv - og sikkert for han også ...ha ha

Skrevet

Det er noe som heter "mye vil ha mer". Den er jeg tilhenger av. Dess mer sex vi har, dess mer vil vi ha. Jeg er 35 og har vært gift i 11 år. Sex blir bare bedre og bedre!! ;)

Skrevet

dette går vel litt i bølger og kan avhenge av årstid, mensruasjonssyklus, stemningen i det forholdet man befinner seg i, familiesituasjon forøvrig (barne er kanskje nylig blitt store nok til å sove natten gjennom osv..., eller enda større og på vei ut av redet...), jobbsituasjon og generelt psykisk og fysisk overskudd og velvære.

Jeg har jobbet som leder og instruktør i treningsstudio og har hørt mange historier om kvinner som var helt seksuelt "dau" da de begynte å mosjonere, men som noen måneder og kilo senere har fått tilbake selvfølelsen og derved både overskudd og lyst.

SÅ generelt kan man vel si, at når det er vår og sommer og lyst og varmt i været, ungene har blitt tenåringer man knapt ser snurten av lengre, jobben går sin vante gang uten store svigninger, familieøkonomien er stabil og man synes ektefellen er en sabla bra person, vel da er det vel naturlig at sexlysten bare øker. Og så ender man gjerne opp med en positiv spiral dersom begge er på samme bølgelengde........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...