Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2009 #1 Skrevet 8. juni 2009 I forrige uke gikk jeg på en smell. Hadde ikke drukket på en måned, og drakk for mye for fort (veldig dumt, er klar over det; trenger ingen moralpreken). Våkner opp i senga dagen etter, og husker ingenting av hvordan jeg kom meg dit, eller at jeg dro fra vorspielet. Samboer fortalte at jeg var så full at jeg ikke kunne stå oppreist, og at vi dro hjem i taxi. Tingen er at jeg aldri har hatt så fullstendig black out før. Dagen etter var jeg forståelig nok i elendig form, men tenkte ikke videre over det, det er jo normalt. Dagen etter det igjen var jeg også i ganske dårlig form. Så, ganske plutselig kom jeg på at jeg hadde slått hodet ganske kraftig. Husker bare akkurat at jeg slo meg (gikk inn i en dørkarm), og fikk helt vanvittig vondt. Dette var på vei inn i senga, så jeg må ha lagt meg/blitt lagt med en gang. Samboer var også full, og husker ikke dette. Så begynte jeg å mistenke at det kunne være en hjernerystelse. Siden jeg gikk rett og la meg, kan det like gjerne hende at jeg var bevisstløs i etterkant, kanskje i flere timer for alt jeg vet, selv om det virker usannsynlig. Formen nå de siste dagene har vært bedre, men jeg kjenner fortsatt et slags trykk i hodet, det gjør ikke direkte vondt, men er plagsomt og fører til at jeg må legge meg ned hvis jeg er for aktiv. Hva bør jeg gjøre? Bør jeg sjekke opp dette, eller bør jeg bare anta at det er en mild hjernerystelse som er på vei til å gå over? Det skal sies at det kan hende ubehaget er noe psykisk, jeg har hypokondertendenser, og etter at jeg kom på at jeg slo hodet ble det "verre". Noen råd eller tips? Dette ble litt langt, men håper noen orker å lese.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå