Gå til innhold

Snorkie's bryllypsdagbok


Snorkie

Anbefalte innlegg

Tiden flyr snorkie, men du får gjort mye så snart lista er på plass! Håper å få se bilder av deg i kjolen "min" :wink:

Lykke til videre med planleggingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Takk Marte, og Gratulerer med overstått :D

Akkurat nå sitter jeg med mine flunkende nye sko på:

Nemlig disse. Jeg er kjempefornøyd. De passer akkurat, og er høye nok (pga kjolen har blitt lagt opp etter en viss søm, og i rett farge (ivory) :tommelsmil:

Skal komme tilbake med litt mer oppdateringer på forberedelsene, men akkurat nå må jeg bare beundre skoene før jeg går til sengs :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg vært og kikket nærmere på lokalet vi skal bruke. Vi skal jo gifte oss på Austad Gård som ligger like i nærheten av der vi bor.

Vi er bare så fornøyd med lokalet :D Bygningen og inventaret er jo veldig gammelt, men alt er så gjennomført der, og det er en nostalgisk, romantisk stil.

Vi har tenkt å kjøre blonder over duken (enten som løper eller som ekstraduk) og masse roser og telys i telysglass.

Idag gikk vi igjennom alt av bestikk, servise og glass/vinglass, og det ser ut til at det holder i massevis. Det eneste var at det så ut som det bare var ett bestikksett pr. person, og da må vi vel ta med et ekstra sånn at vi får dekket på til både forrett og hovedrett?

Vi kommer også til å bruke lokalet og hagen (hvis det er fint vær) som ramme rundt bildene.

Når det gjelder bil har vi nesten fått et luksusproblem. Kommende svigerfar har kjøpt seg en velholdt veteranbil; Volvo PV 444 . I tillegg har brudgommens forlovers far denne vi kan låne. Vi har også mulighet til å låne en ny cabriolet, men jeg heller mer mot de litt eldre modellene.

I morgen skal jeg kontakte en som kan synge i kirken. Jeg synes det er så romantisk og stemningsfullt med solosang, så det skal bli spennende å høre hva hun har å si :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

It is now torsdag 15.07.2004 at 10:46:33

Event: Bryllup

Scheduled For 21.08.2004 13:30:00

1 month 6 days 2 hours 43 minutes 27 seconds or

5 weekends or

37 days or

890 hours (593 waking hours) or

53 443 minutes or

3 206 606 seconds

37 dager igjen :hoppe:

Idag har jeg snakket med en av de to solosangerne som kirken oppga at de brukte.

Hun hadde egentlig planlagt å dra på tur den helgen, men det var akkurat blitt snakk om at den skulle flyttes. Hun kunne synge to solosanger i tillegg til at hun også sang til flere av utgangsmarsjene (bla. brudemarsj fra øre). Hun kunne også se på noen nye sanger som vi har vurdert (dette var hvis vi kunne skaffe noter).

Det blir spennende å se fremover. Kunne virkelig ha tenkt meg solosang. Synes det er så stemningsfullt og vakkert.

Idag skal jeg hente kjolen min. Det blir første gang jeg får prøvd den med skoene til, så vi får krysse fingrene for at skoene er høye nok :-? Utfordringen nå blir å finne undertøy. Det blir nok ikke lett siden kjolen er så lav i ryggen. Kan ihvertfall ikke ha BH. Uff, må vel komme meg ut å prøve snart, sånn at jeg blir ferdig med det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, for hilsen !

Så at du var på jakt etter undertøy. Kjolen min er veldig utringet bak, så jeg har kjøpt et torsolett. (Det følger med skulderstropper, selv om de ikke er vist her) Jeg har bare tatt opp de 3 øverste hektene og brettet torsoletten til sides, så har jeg festet med 2 sting for å holde brettene på plass.

Om du ikke vil gjøre det slik kan du jo få BH kopper som du bare fester rett på puppen. Om du forstår hva jeg mener ?

Det lureste vil uansett være å gå i en god undertøys forretning. Der vil du kunne få god hjelp, råd og vink. Og så avgjør du jo selv om du vil kjøpe der, eller et annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

040904: Takk for hilsen. Vi er kjempefornøyd med lokalet (det blir jo litt spesielt siden det er et veldig gammelt lokale) :D Håper vi får en fin dag der.

Vimsevips: Takk for tipset om torsolette :D Jeg skal se om det kan gjøre nytten. Problemet er at skjæringene er veldig dype på sidene også, så der dukker det opp en ny utfordring. Som det ser ut nå er vel løsningen slike bh-kopper, selv om det ikke akkurat er bryllupsnattmateriale da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 uker igjen idag :hoppe:

Da har vi bestemt oss for å gå for Veteranbilen til kommende svigerfar. Synes den er kjempefin og veldig passende, og svigerfar er virkelig stolt av den. Han har fått renset setene og nå er han avgårde i Sverige for å kjøpe noen nye deler :D I tillegg kom han med noen forslag til hvordan den kan pyntes, kjempeartig at han er engasjert :ler:

I løpet av uken skal vi handle inn drikkevarene. Synes det er vanskelig å beregne hvor mye som går pr. pers :klø: Ikke har vi lyst til å bli sittende igjen med så mye brennevin etc. siden vi ikke drikker det selv (er mer øl/vin mennesker). Nå er det forresten 3 som er gravide av de som kommer, og det er jo kjempemorsomt (veldig produktive i kretsen vår for tiden :ler: ).

I tillegg vurderer vi om vi skal ha en tredje brudepike. Ikke for å ha flere, men vi tenkte at det kunne vært morsomt for storesøster å ha med sin andre halvsøster (altså mannens eks-kones nye datter). Høres kanskje litt rart ut, men storesøster er veldig opptatt av begge søstrene og storkoser seg når de tre er sammen.

Vi har jo et godt forhold til hele familien, og veslemor skal være hos de under bryllupsfesten og natten (hun skal selvfølgelig være med frem til middag kl 1700).

Hvis vi skal ha en tredje brudepike, får vi litt hastverk for å få tak i samme kjole (selges i USA). Jeg får sende de en mail idag, også ser vi hva de sier.

Har tenkt litt på hvilke bordkort vi skal ha, og tror at vi går for en rose på hver tallerken, med et kort (tenkte kanskje å få tak i sommerfuglstensil eller utklipper) bundet til rosen med et tynt bånd. Utover det kom jeg over et bilde av et bord jeg synes var veldig fint, og til alt overmål var mannen helt enig selv om det var mye rosa. Vi kommer ikke til å ha rosa duk, og alle rosebladene og tingene, men satser på å etterlikne litt av dette bordet.

Igår fikk vi også vite at vi får koffertene vi ønsker oss :hoppe: og det var kjempebra siden vi drar på bryllupsreise rett etterpå (våre kofferter er ødelagt begge to, så hvis vi ikke hadde fått det i gave, måtte vi ha anskaffet nye selv).

I morgen skal vi ha familiedag i Tusenfryd, og det blir morsomt for veslemor (selv om hun er litt i minste laget da :ler: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har vi vært avgårde i Sverige, og det er mulig at vi handlet litt over kvoten :ler:

Jeg sier ikke at vi handlet for mye, men nå er iallefall all vinen til bryllupet klart (29 flasker rødvin, 16 flasker hvitvin), vi har 4 1/2 flaske cognac, 2 flasker vodka, 1 flaske gin, 1 1/2 flaske baileys og en del musserende til velkomstdrinken. Vi skal kjøpe mere vodka/gin, likør, whisky, øl (har tenkt 8 kasser). I tillegg har vi kjøpt en kasse cider (uten alkohol) til de gravide (evt andre som ønsker det).

Jeg må innrømme at alkohol/drikkevarer nesten er det mest utfordrene punktet i forhold til planleggingen. Vi får krysse fingrene for at det ikke blir for lite (trekker vi fra barn og gravide er vi 45 "drikkende").

Vi har også bestemt oss for tre brudepiker, noe som resulterte i noen glade jenter :D Dessverre får vi ikke tak i kjole (4-6 ukers leveringstid), så nå er vi på jakt etter noe som ligner litt iallefall. Hovedsaken er at det kommer til å være 3 glade, søte jenter som koser seg på dagen!

De kommende dagene har jeg tenkt å se på de gjenstående punktene, og prøve å delegere noen av oppgavene. Familien har jo tilbudt seg å hjelpe med forberedelser, så da tror jeg vi gjør lurt i å benytte oss av det (ingen av oss er så veldig flinke til å ta imot hjelp).

I morgen må jeg iallefall få klargjort papirene til kirken (snakket med de igår, og vi var visst litt sent ute :oops:

Det går iallefall fremover, og nå er det bare 25 dager igjen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 dager igjen, og jeg har akkurat satt opp liste over gjøremål før vielsen. Den kom opp i 107 :o punkter, så jeg tror jeg skal være glad for at det er litt tid igjen!!!

På lørdag er det utdrikningslag for brudgommen. Han har ingen anelse om at det kommer til å skje den helgen, så det blir moro.

Jeg vet alt som skjer, og har fått beskjed om å pakke bag siden de skal overnatte.

De blir 9 gutter, og det er jo egentlig ganske bra siden det er ferie, og forloveren hans startet planlegging sent (begynte å se på dato i juli). Gleder meg til at han skal få en så flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Ser ut som du har oversikt over hva du skal gjøre i hvert fall :D

Vi brukte 39 flasker vin på 71 gjester (50-55 alkohol-drikkende), men satt til bords over fem timer og noen drikker mer eller mindre. 29 er kanskje for lite? Sprit hadde vi alt for mye av...

Sørg for å ha nok vann, mineralvann og blandevann! (141 halvliterflasker :o)

Ellers er det topp å ha fri uka før bryllupet, ikke bare for å fikse ting, men for å ha tid til ettertanke og å roe deg ned. Jeg var i hvert fall temmelig stressa ukene før. Ikke det at det var så mye igjen å fikse, men man blir litt sprø av å tenke på bryllup døgnet rundt...

Lurt å dobbeltsjekke alle bestillinger i dagene før bryllupet.

Hvis du skal holde tale er det bare å starte med en gang. Mange gjennomganger gjør den veldig bra. Mannen hadde fri hele uka, og terpet på talen ca 100 ganger. Den var veldig mye bedre enn min!

Lykke til med resten av planleggingen! Pass på å nyte underveis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for masse gode tips *marte*. Tror nok vi kjøper inn noen vinflasker for sikkerhets skyld. Det er nok maks 40 som drikker vin, men det er greit å ha noen flasker ekstra for å være på den sikre siden.

Jeg frykter at de siste dagene kan bli litt stressende, da jeg bare tar fri to dager. Onsdagen før er jeg nødt til å delta på et jobbseminar/middag, som varer til kl. 22 på kvelden, så den dagen regner jeg med går helt bort :-(

Heldigvis kommer mamma og broren min 5 dager før bryllupet, og min kommende svigermor og svigerinne har tilbudt seg å hjelpe til (bl.a med å pynte lokalene).

Tror nok jeg er nødt til å begynne på talen snart ja, men er akkurat nå har jeg ikke peiling på hvor jeg skal begynne :-? Jeg er jo halvveis vant til å snakke i forsamlinger (gjennom jobben), men jeg synes det er verst å snakke foran de du kjenner virkelig godt. det går sikkert bra, kan ikke bekymre meg for noe annet iallefall.

Igår begynte vi å lage bordkort, og det gikk egentlig ganske mye raskere enn jeg trodde. Var ferdig med halvparten på en times tid, og resten skal vi ta ikveld. Hadde egentlig tenkt på helt andre bordkort, men endte plutselig opp med transparente, røde hjerter, festet i ståltråd med perler tredd nedover "stilken". Nederst har vi laget en "rund bøyle" som gjør at den kan stå, men så fant vi ut at de ble ordentlig lekre å bruke som serviettringer (hjertet blir da liggende på toppen). Navnene har vi skrevet på hjertet med sølvtusj.

Vi hadde jo egentlig tenkt å ha roser som bordkort, men nå strør vi heller bare et par roseblad på hver tallerken.

I tillegg har jeg nå skiftet frisør. Hun som egentlig skulle ta håret var en venninne (Som kommer i bryllupet), men hun sa at hun nå hadde veldig lite utstyr (over 5 år siden hun har jobbet som frisør), og var litt nervøs for at hun var ute av trening, og at det kunne komme til å ødelegge dagen min. Jeg er sikker på at jeg hadde kommet til å vært veldig fornøyd, men jeg jeg vil jo ikke at hun skal gjøre det hvis hun ikke er 100% komfortabel, så da var det bedre å spørre en annen. Dette er også en (litt fjernere) venninne av oss (konen til han som skal være kokk) som jobber som frisør. Hun fikk byttet litt om på vaktene, så da har jeg time der kl. 09.30 den Store dagen :D Da er det meningen at jeg skifter til kjolen der,og drar rett til kirken (skal være der kl. 1400).

Jeg har også fått løst undertøysproblemet, og ende opp med sånn plast BH (hudfarget) som bare vises foran. Ikke så veldig sexy , men eneste alternativ. Nå er det bare ny truse som mangler, også må jeg bestemme om jeg ønsker strømper eller ikke...

I morgen skal jeg kikke på lokalene (igjen) for å finne ut av bordplasseringen + en del annet småtteri. I tillegg skal jeg møte svigermor for å handle duker og servietter (de driver butikk og får innkjøpspriser).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte å fortelle at jeg siden sist ble overrasket med utdrikningslag nr. 2 :o Dette var med alle jentene på jobben.

Siden jeg oppdaget at jeg ikke har lagt inn referat fra det første utdrikningslaget (la det bare inn på bryllupsforumet) kommer referat fra det først:

I helgen ble jeg overrasket med et tidlig utdrikningslag. Siden det var 8 uker til bryllupet, hadde jeg ingen anelse om at det var "Dagen" da forloveren min og en annen venninne plutselig sto i stua vår lørdag formiddag.

Jeg ble bedt om å pakke en bag, fikk bind for øynene, og vi kjørte av gårde.  

Jeg ble ført ned på en stol og oppdaget da at vi var på en uterestaurant i Oslo (stamstedet vårt da vi bodde der). Der satt flere av de andre venninnene (tror vi var 11 stykker) og ventet. Jeg ble utstyrt med en KJEMPEkrone som jeg skulle ha på meg hele dagen :D Mens de ble sittende for å ta seg et glass vin, ble jeg dratt avgårde for å få hudpleie. Det var kjempedeilig.  

Etter en times massasje og hudmasker ble jeg hentet, og vi dro avgårde til "stamparken" jeg bodde ved før. Der hadde jentene rigget istand dekt bord og grillmat. Etter at vi hadde spist oss gode og mette delte vi oss i lag og lekte forskjellige aktivitets- og mimeleker.

Så ble det en pust i bakken med hjemmelaget sjokoladekake og kanelboller, før vi dro videre.

Neste stopp var i Oslo sentrum hvor det var duket for Flamenco-kurs :danse: Alle jentene fikk på seg like skjørt og sko og topper, mens jeg ble kledd ut som en spansk senorita med kjole, sjal, hårpynt, vifte etc.

Vi hadde det hysterisk morsomt med å henge med i svingene, men tilslutt håndterte vi både dans, vifte og kastanjetter ganske bra!

Etter dansen var det tid for en en runde på uterestaurant, før det bar hjem til min forlover for middag.  

Etter middagen var det tid for å gjette gaver og leke enda flere leker. I totiden tok festen av, og det var dansing på bordet og klager fra naboene (men vi hadde det ustyrtelig morsomt!). Vi bestemte oss for å dra ut, og bruden fikk i oppgave å sjekke opp menn til to av sine single venninner  :ler:  

De aller fleste holdt ut helt til slutt, og i halv femtiden var jeg fornøyd. Jeg lå over til forloveren min, og på morgenkvisten kom et par av jentene med rester av sjokoladekake og iskald brus på senga  :ler:  

Da jeg skulle fyke avgårde for å rekke å ta toget hjem, klarte jeg å forstue ankelen min ved å tråkke på en solkrem (en av pakkene jeg hadde fått kvelden før son klarte å "fly" ut av vesken min og havne under foten  :o  

Uansett det var en kjempeflott og hyggelig kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Over til utdrikningslag nummer to :D

Torsdag i forrige uke satt jeg sammen med en kollega på møterommet og jobbet med en sak.

Klokken 1400 banker det på døren, og plutselig kommer alle jentene inn. De bærer med seg flere flasker iskald champagne, snacks, glass og en krone (igjen :wink: ) til meg. Gjett om jeg ble overrasket!

I tillegg til oss 11 jentene, er det en fremmed jente til stede. Det viser seg at hun kommer fra Beate Ushe, og at hun skal holde sexleketøyparty :sjarmor:

Midt i kontortid (godkjent av sjefen :ler: ), har vi det hysterisk morsomt med testing av diverse utstyr og champagnen gikk ned på høykant til alle sammen.

Etter 1 1/2 times tid, er det min tur til å overta selgerrollen, og jeg blir iført en lakkuniform (maid), og sendt ut i lokalet for å selge til gutta (hadde nok ikke gått med på det hvis det ikke var for at det bare var 3 gutter igjen :ler: ). Det ble en morsom senase hvor guttene testet ut litt forskjellig (pisk, håndjern, reisevagina mm). Ingen turte å bestille noe, men det ble røsket med seg noen kataloger hjem :sjarmor:

Jentene derimot gjorde storinnkjøp, og jeg mottok vertinnegave for kjøp over 6000,- i tillegg til de tingene jeg bestilte :sjarmor:

Etterpå dukket en kjempegod venn og tidligere kollega opp, med splitter ny motorsykkel. Jeg fikk på masse utstyr og ordentlige klær, også dro vi avgårde (jentene fulgte etter i bil).

Før vi dro til destinasjonsstedet, hadde noen av jentene fått en siste liten idé, og jeg ble plassert i en rundkjøring med det tradisjonelle "Bært- og jeg tar en knært" skiltet. Siden det var midt i rushtiden kan man godt si at det ble en del tuting, til jentenes store fornøyelse. Bedre ble det ikke av en bil moret seg ekstremt med å stille seg ved bensinstasjonen over gata bare for å tute med jevne mellomrom :roll: Uansett de to ølene tok ikke lang tid, og vi var klare for å dra videre...

Etter en kaffe og sjokoladepause, var vi til slutt oppe i marka, og da var det klart for rapellering :o Sjefen vår hadde sponset seansen (team builing for jentene :D). Jeg har veldig høydeskrekk, men var selvfølgelig førstemann ut. Turen ned gikk overraskende greit, og jeg var ikke nervøs en eneste gang :tommelsmil: Verre var det på neste runde da vi skulle gå med nesa først :o Var nok ikke like høy i hatten da nei, men ned kom jeg :ler:

Etter rapelleringen dro vi opp til et lavvo-område. Her var det litt snacks og mere drikke, før vi ble delt inn i to lag og fortsatte med noen lag-konkurranser (bl.a skyting).

Etter at lagene var ferdig, var det klart for en tre-topp løype for høydeskrekk- bruden :-? Hjelm og sikring hjalp ikke mye :sjokkert: , her var jeg rimelig shaky under hle turen. Gjett om det var noen som var stolt på når hun sto trygt nede på bakken!

Trygt i havn, ble vi servert grillmat (og enda mer drikke). Jeg fikk utfordrende spørsmål om hvor godt jeg kjente mine kolleger, og vi fikk oss mange gode latterkuler (spørsmålene var ganske kreative :ler: ).

Etter noen timer, dro vi hjem til en av jentene, og det ble mer drikke, snacks og leker. Vi var tilslutt 4 som lå over der. Det hadde vært en ganske lang dag, og innen klokka 2 hadde alle slokna. Vi hadde dipans til å komme sent på jobb, og man kan vel trygt si at dagen derpå var en smule redusert :ler:

Uansett en kjempeflott dag, og stor overraskelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår møtte vi Svigermor for å handle inn servietter og duker (siden de har rabatter, så var det fint at vi kunne benytte oss av disse).

Satt vel egentlig igjen med litt blandede følelser. Servietter, duker og velkomstglass etc. er jo bare ubetydelige detaljer, men det er allikevel ikke morsomt å bli overstyr på alle områder :-? Det er jo tross alt vi som betaler, og da føler jeg at det er greit å få ha litt medbestemmelsesrett.

I tillegg fikk jeg beskjed om at bruden ikke skal se lokalet (!) før hun gifter seg. Og at de (svigermor + svigerinne) allerede har bedt flere om å hjelpe til med å pynte. JEg synes det er veldig hyggelig med litt hjelp, men blir litt bekymret når jeg hører om 5 armede lysestaker som skal plasseres på middagsbordet (bordet er rimelig trangt i utgangspunktet + at det blir jo ikke så lett å konversere med de foran seg med det beistet i front :roll: ).

I tillegg fant vi ut at lokalet har beregnet 45 cm pr. person (!), mot de normale 60. Det kan jo tyde på at det blir en litt (vel) intim fest... Ved å ta med et langbord ekstra fikk vi økt det til 52 cm pr. pers, og det er jo litt bedre da...

Ja, det er mye småtteri som skal huskes på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

It is now søndag 08.08.2004 at 22:02:40

Event: Bryllup

Scheduled For 21.08.2004 14:00:00

12 days 15 hours 57 minutes 20 seconds or

1 weekend or

13 days or

303 hours (202 waking hours) or

18 237 minutes or

1 094 239 seconds

:o

Nå er det bare 13 dager igjen, og jeg kjenner at prestasjonsangsten begynner å komme :-?

Føler at det er mye som gjenstår av planleggingen, samtidig som jeg tror (og håper ) at det meste er under kontroll.

I går bestilte vi blomster til pynt av bryllupskake og lokale (foreløpig 130 roser) i champagne og dus rosa (lokalet) og rosa/lys lilla (til kaken).

I tillegg fikk jeg plukket opp øredobbene som ble bestilt opp, så nå mangler jeg bare et armbånd.

Jeg har også fått tak i den fabelaktig lekre bh'n i hudfarget plast (som bare er foran, ingenting over skuldre eller bak) :ler: Har ikke rukket å prøvd den under kjolen, men den er jo mitt eneste alternativ, så det må jo bare gå...

I helgen har vi hatt barnevakt på dagtid, så istedet for å kunne ha en unnskyldning til å dra ut å bade, har det vært oppussing for alle penga :-? Ikke helt ideelt å holde på med i innspurten av planlegginga, men det må jo bare gjøres det også...

I morgen blir det en hektisk dag, da må vi avtale møte med prest, kirke, organist, prøvetime til frisør og sanger med solist. I tillegg må vi begynne å avklare hvor mange servitører vi har (det har vært noen som skal sjekk eom de har anleding), og få dette i orden.

I tillegg har veslemora bursdag neste mandag og Snorkiemannen i overimorgen, så det blir en travel uke... Heldigvis er det bare en uke igjen til mamma kommer nedover, så da går vel ting unna litt raskere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Siden veslemor ble syk i natt fikk vi ikke gjort så veldig mye idag :(

Jeg ringte til kirken (hvor jeg hadde fått oppgitt at presten skulle være tilbake fra ferie idag), og fikk beskjed om at presten tok kontakt med oss, etter at han var tilbake fra ferie neste uke :o Da er det 5 dager til vielsen, og rimelig mye som gjenstår av planleggingen :-? Vi skal jo lage kirkeprogram også, og jeg jobber jo t.o.m onsdag, så hvis det må tas på dagtid begynner det å bli problematisk.

I tillegg klaffet det ikke med prøvetimen til frisør før på torsdag 19. (2 dager før bryllupet).

Ser for meg at de siste dagene kan bli temmelig stressende, selv om det er det vi prøver å unngå :-(

Heldigvis snakket jeg med mamma idag, og hun og lillebror på 15 kommer allerede på fredag ettermiddag :D

Nå har jeg lagt igjen beskjed på svareren til solisten, så får vi høre om hun har noen forlsag til hvilke sanger hun skal synge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dete kommer til å gå kjempe fint, jeg Snorkie!

Selv skulle jeg hatt prøvetime 8 dager før, men så ble jeg syk, og da ble det 5 dager før i stedet. Så lenge du får tatt en prat med frisøren før bryllupsdagen, skulle dette gå bra.

Regner med at presten også er ganske medgjørlig så tett oppunder bryllupet. Så hvorfor ikke betemme seg for lay-out på kirkeprogrammene nå, så er det "bare" igjen å trykke dem, i det presten har godkjent innholdet.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for betryggende ord Vimsevips :D

Ja, nå er det akkurat en uke igjen idag, og jeg kjenner at sommerfuglene i magen begynner å bli flere.

I går kom mamma og lillebror, og det var deilig. Mamma hjelper til med hus og barnepass, og det frigjør litt av tiden til å bli ferdig med de siste tingene.

I morgen skal vi ha bursdag for veslemor (fyller to på mandag). I år blir det bare familiebursdag, da vi ikke orker å stelle istand en barnebursdag i tillegg nå i innspurten av plenleggingen.

På mandag skal vi bestille ringer og få dem gravert (litt sent ute, men det er en venninne av meg som er gullsmed og skal ordne det for oss- og hun hadde ferie frem til mandag). Ringene skal være klare på torsdag igjen, akkurat i tide.

I tillegg må vi få booket samtale med presten, og jeg kommer nok til å ringe ham, selv om jeg ble fortalt at det var han som skulle kontakte oss (da er det jo bare 5 dager igjen *svett*).

Hadde egentlig tenkt å få presset inn en ekstra fridag, men siden dagene var fylt opp med masse møter som det var vanskelig å flytte på, må jeg nok nøye meg med torsdag og fredag :-? Det skal nok gå, selv om det hadde vært deilig med en ekstra dag.

I kveld har vi barnevakt (veslemor prøvesover for andre gang før bryllupet), og nå skal vi snart ut og spise middag (det er en sjelden begivenhet) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg Snorkie!

Har bryllupsnervene begynt å komme? :ler:

Dette går nok kjempebra!! Alt ordner seg for snille jenter :-)

Vil iallefall ønske deg lykke til på den store dagen. KOS deg!

Klem fra Brud04 (som gifter seg om litt over en uke :o )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...