mee mee Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Har egentlig ikke før det siste året funnet ut hvordan jeg blir under PMS. Dette er min uke: - er sint på sambo hele tiden, og uten noen grunn - alt han sier og gjør er feil - gråter lett - blir lett sint - null sexlyst - sopp Men er veldig glad for at han skjønner dette, og ser forbi når jeg har mine sinne og gråte takter.... Mannen min :rødme:
helledussen Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Jeg får kviser, vanvittig søtsug, humøret går opp og ned som en jojo. Griner lett og blir utrolig lett hissig og irritert. Føler meg oppblåst som en sperreballong
Gjest Emera Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 Det varierer litt fra gang til gang, men når det er på det verste er det tidenes vom, søthunger og nedstemthet. Jobber hardt med meg selv da, ja. Vommen må bare være der til den forsvinner, da, og det gjør den heldigvis sånn rundt fjerde mensdag.
Gjest MooCow Skrevet 8. juni 2009 #4 Skrevet 8. juni 2009 Jeg ble fryktelig deprimert, paa grensen til suicidal, og irritabel. Men det var foer jeg begynte aa ta tilskudd av nattlysolje. Naa gaar alt saa meget bedre.
Gjest tarra Skrevet 8. juni 2009 #5 Skrevet 8. juni 2009 Jeg føler nesten jeg må gråte av alt, og har oppdaget det at jeg kan være ekstermt følsom da. Skal lite til for å få meg til å bli lei meg Får også utrolig lyst på mat søtsaker
Gjest Bond Skrevet 8. juni 2009 #6 Skrevet 8. juni 2009 Er litt mer sulten og merker litt at huden får enklere kviser. Utover det har jeg nok vært litt heldig
Gjest Kvinge Skrevet 8. juni 2009 #7 Skrevet 8. juni 2009 Ømme bryster, humørsyk så til de grader, oppblåst, kvalm + andre vondter i magen, sliten, kviser.
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 8. juni 2009 #8 Skrevet 8. juni 2009 Irritabel og depressiv, særlig overfor samboeren min. Omtrent en gang pr mnd vurderer jeg å slå opp og flytte for meg sjøl. Men vips, så er alt fint igjen. I tillegg veldig oppblåst, spiser mye, sexlyst rundt null Har begynt med tilskudd av Bidronninggele og Wild Yams, og synes jeg merker en bedring ihvertfall på humørfronten, som har vært det verste.
Erle84 Skrevet 8. juni 2009 #9 Skrevet 8. juni 2009 Deprimert, irritabel, vonde (og store) pupper, kviser, smerter i magen, vann i kroppen, oppblåst, sliten og trenger mye søvn, hodepine, svimmel. Veldig plagsomt. Håper måneden blir bedre nå med nytt kosttilskudd!
Gjest Bond Skrevet 8. juni 2009 #10 Skrevet 8. juni 2009 Er litt mer sulten og merker litt at huden får enklere kviser. Utover det har jeg nok vært litt heldig Eller.. diskuterte dette med samboeren, og jeg er nok visstnok mer irritabel noen perioder. Ikke helt sikker om det er PMS (aldri tenkt i denne sammenhengen før), men helt mulig det! Skal notere litt ned i kalenderen når jeg er spesielt furten og finne ut
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2009 #11 Skrevet 8. juni 2009 Lurer på om jeg har POST menstruelt syndrom... får humørsvingninger et par dager etter menstruasjon, men jeg er noe så innihampen elskelig og i godt humør mens jeg har menstruasjon (nesten så jeg gleder meg til mensen... hm..). Før menstruasjon merker jeg ingenting mtp humørsvinginger. Går på p-piller da, det kan jo ha noe med saken å gjøre.
Ms.Blaise Skrevet 8. juni 2009 #12 Skrevet 8. juni 2009 Blir fort hissig og sint på sambo, og merker ikke dette selv før etter at raseriet har lagt seg. Da blir jeg lei meg, trist og kosete. Og så blir jeg sint igjen (han trekker meg endel opp med vilje og, men dog). Så humørsvigninger har jeg mye av i denne perioden. I tillegg føler jeg meg oppblåst og nedstemt og har litt menssmerter. Merker at jeg blir bare mer og mer hissig, så vurderer å forsøke nattlysolje jeg og. Det er så utrolig slitsomt å ha PMS.
The Kitten Skrevet 8. juni 2009 #13 Skrevet 8. juni 2009 Jeg blir utålmodig (dvs. mer utålmodig enn jeg ellers er). Jeg blir lett såret. Jeg blir enten veldig søtsugen, eller mister all matlyst. Jeg blir fort irritert på alt og alle. Sikkert mye mer også, men det kommer jeg ikke på nå.
Strix Skrevet 8. juni 2009 #14 Skrevet 8. juni 2009 Merker ikke noe til det. Korsryggsmerter noen dager-en uke før mensen kommer ellers ikke noe.
simba80 Skrevet 8. juni 2009 #15 Skrevet 8. juni 2009 Jeg blir veldig godis og mat-sugen, og ganske så nedstemt. Synes det har blitt verre det siste halve året faktisk. Blir redd for at jeg har fått depresjon, før jeg kommer på hvilken tid det er i mnd...
LadyB Skrevet 8. juni 2009 #16 Skrevet 8. juni 2009 Jeg har ikke pms, jeg har på en måte bare menstruelt syndrom, for alle mine plager kommer mens jeg har mensen: - stakkars, stakkars kjæresten. Jeg blir sint og sur, tar til meg en litt feil setning han sier og henger meg Totalt opp i den. Begynner å grine, og etter det blir jeg ekstremt kosete akkurat som om jeg har savnet han - blir generellt veldig irritert på pappa av en eller annen grunn, så han unngår jeg under mensen. - spiser som en gris. - og ser omtrent ut som en....
Colargol Skrevet 8. juni 2009 #17 Skrevet 8. juni 2009 Litt oppblåst kanskje, tror ikke jeg merker noe utover det! Kjærester og familie har heller aldri klaget på noe, så regner med jeg oppfører meg ordentlig! Var noe annet da jeg var yngre, hadde ille menssmerter og kramper -såpass at jeg var hjemme fra skolen en dag i mnd. og opplevde flere ganger å nesten besvime. Glad jeg har vokst det av meg!
Avalon Skrevet 8. juni 2009 #18 Skrevet 8. juni 2009 Tidligere fikk jeg alltid kviser på forhånd, noe jeg får sjelden nå. Brystspenn, og jeg blir skikkelig gretten dagen før, nåde den som irriterer meg!
Gjest Kvinge Skrevet 9. juni 2009 #19 Skrevet 9. juni 2009 Er det normalt å ha såpass ømme bryster at det gjør vondt når man tar av BH'en?
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2009 #20 Skrevet 9. juni 2009 Er det normalt å ha såpass ømme bryster at det gjør vondt når man tar av BH'en? Ja. Det vil si at jeg opplever det av og til, men jeg vet ikke om alle har det på den måetn. Det gjør vondt med det samme men så går det over eller blir litt bedre og brystene er bare litt ømme.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå