ellen :) Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Hei er det noen som kan gi meg ett svar, blir litt engstelig det vesker ut av den ene puppen min. det har gjort det en periode og så var det borte men nå er det tilbake igjen. Jeg er ikke gravid. Er jeg syk eller noe eller? hjelp!
Mbelle Skrevet 24. juni 2009 #2 Skrevet 24. juni 2009 Det kan jo bare være en betent melkekjertel? Jeg hadde det for en stund siden, og er ikke gravid (og heller aldri vært det:) prøv å ta en varm dusj, og la den varme strålen "varme" opp brystet, og maser godt. Det hjalp for meg, kom ut mye væske og puss men så var det over etter det:)
Bambimor Skrevet 24. juni 2009 #3 Skrevet 24. juni 2009 Du kan ha for høyt proklaratin nivå i kroppen, sjekkes med blodprøve hos legen din. Noen får væske ut av brystene når de har eggløsning. Vil uansett anbefale deg å gå til legen for å få det undersøkt
Gjest Gjest Skrevet 24. juni 2009 #4 Skrevet 24. juni 2009 Jeg har hatt væske i puppene i årevis. Snakker om ca 15 år her. Jeg har spurt legen om dette (tre forskjellige leger) og alle sier det samme: Det er helt normalt, ikke noe farlig. Hvis det kommer brått på bør man få det undersøkt for sikkerhets skyld, men mest sannsynlig er det ingenting galt. For min del (som har hatt dette i mange år og ellers er frisk) så orket de ikke undersøke det engang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå