bazbooom Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Hei! Jeg har nettopp operert nesen min hos Christiania Park Klinikk, hadde en stor bulk på nesen, og den er nå borte. Dr Lars Salemark fikk også nesetuppen litt opp, betalte til sammen 28.000 for denne operasjonen.. Men etter å ha lest litt her og der, virker det som om jeg heller skulle dratt til Bunæs, angrer litt.. Er kjempe redd resultatet skal være dårlig=/ Er det så store forskjeller mellom klinikkene? Off vet ikke hva jeg skal gjøre, kanskje det var litt dumt av meg å oppdage dette så sent:( Og nå etter 2 uker er nesen fortsatt stor=/ Blir den mye mindre? eller er den sånn bare?? føler nesevingene er digre også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå