Gjest eksamen Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Hei! Jeg gjennomførte i går medisinsk abort. Det var vondt, men overlevde takket være sterke smertestillende jeg hadde fått med fra sykehuset. Idag har jeg derimot mye "skjelvinger", og angst. Nesten som om jeg har fylleangst. Kan det kanskje være pga sterke medisiner i går? Er vanligvis forsiktig med å engang ta paracet. Jeg har eksamen imorgen, men føler at forberedelsene til denne har gått fullstendig i vasken mye pga av denne situasjonen. Helsa kommer tross alt først, men blir rimelig dyrt iforhold til stipend/lån å ikke møte opp i morgen. Møter jeg opp har jeg iallefall en sjanse til å stå, selv om det psykisk sett er hardt å stresse med det nå. På hverken fastlege eller sykepleier på sykehuset virket som om det var mulig å få sykemelding/utsettelse av eksamen pga dette. Lurer vel egentlig på om det er noen her som har erfaringer med fysiske bivirkninger dagen etter en slik abort eller sykemeldinger i forbindelse med dette. Ellers takk for alle svar.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå