Gå til innhold

diverse symptomer..

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

* Sår nedentil, hadde litt kløe i går men den har heldigvis gitt seg

* Blodig utflod, var først redd for at det var blor som kom sammen med urinene, men det

er det altså ikke. Røligt blod sammen med blankt slim (beklager detaljer)

* Slapp og trøtt i hele kroppen

* Til tider svimmel og kvalm

* Føler jeg må tisse hele tiden, men kommer ikke så mye hver gang. Gjør ikke vont og tisse

Noen som har opplevd noe lignende? Begynner å bli litt bekymret. Venter mensen om to dager, sluttet på p pillen for ca 4 mnd siden, men har hatt regenmessige 28 dagers sykluser siden jeg sluttet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
* Sår nedentil, hadde litt kløe i går men den har heldigvis gitt seg

* Blodig utflod, var først redd for at det var blor som kom sammen med urinene, men det

er det altså ikke. Røligt blod sammen med blankt slim (beklager detaljer)

* Slapp og trøtt i hele kroppen

* Til tider svimmel og kvalm

* Føler jeg må tisse hele tiden, men kommer ikke så mye hver gang. Gjør ikke vont og tisse

Noen som har opplevd noe lignende? Begynner å bli litt bekymret. Venter mensen om to dager, sluttet på p pillen for ca 4 mnd siden, men har hatt regenmessige 28 dagers sykluser siden jeg sluttet.

Første jeg tenkte var at det kunne være urinveisinfeksjon. Oppsøk lege så vil du få medisin mot det, om det er det :-)

Gjest thoriii
Skrevet

UVI var det første jeg tenkte på jeg også. Selv vært litt plaget med dette og når jeg har hatt det så har det vært akkurat samme symptomene du beskriver.

Anbefaler at du drar til lege for og undersøke dette. Det kan jo hende at du også kan være gravid pga kvalme og svimmelhet osv. Men en urinprøve kan gi svar på alt dette.

lykke til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...