Gjest Gjest_mann_* Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Er en mann som alltid har tent på filming i seksuell sammenheng. Det høres kanskje litt for merkelig ut, men kunne altså tenkt meg at kjæresten filmet meg når jeg er naken og kanskje runker. Hvordan ville jenter reagert på et slikt spørsmål? Ville det vært ok eller bare blitt litt for rart? Vi har vært sammen en stund, men vet ikke helt hvordan hun tenker om slike fantasier, eller om hun har noen av disse selv. Men det finner man kanskje ut? Hvordan ville du som jente reagert om partner spurte om noe slikt?
Gjest Purple Haze Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Her tror jeg du kan få mange ulike svar gitt Jeg hadde ikke hatt noe i mot å filme at kjæresten ronker. Liker å se på at han gjør det, blir tent av det. Så å filme han, kunne vært skikkelig pirrende for meg
Gjest white tiger Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 Jeg hadde gjort det! Hadde ikke synes det var noe rart isåfall..
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2009 #4 Skrevet 7. juni 2009 Jeg hadde digget det! Dessverre er jeg sammen med en mann som ikke vil gjøre noenting som er litt "på kanten"
Ethereal Skrevet 7. juni 2009 #5 Skrevet 7. juni 2009 Her tror jeg du kan få mange ulike svar gitt Jeg hadde ikke hatt noe i mot å filme at kjæresten ronker. Liker å se på at han gjør det, blir tent av det. Så å filme han, kunne vært skikkelig pirrende for meg Signerer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå