Gjest Gjest usikker Skrevet 7. juni 2009 #1 Skrevet 7. juni 2009 Hei. Under sex i går var det veldig vått, og ved et tidspunkt gled penis ut. Vanligvis glir den rett inn, men i går gled den inn i feil hull.. Det var et jokk, og den kom langt inn. Det gjorde noe forferdelig vondt, og i etterkant har jeg blødd, og det er fryktelig ømt og vondt bak der. Er disse blødningene farlige? Det blør hovedsakelig når jeg er på toalettet(også kun når jeg urinerer). Er litt redd for at noe kan være skadet, siden det ikke var "klart" for den i det hullet.. Noen med erfaringer?
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Hei. Under sex i går var det veldig vått, og ved et tidspunkt gled penis ut. Vanligvis glir den rett inn, men i går gled den inn i feil hull.. Det var et jokk, og den kom langt inn. Det gjorde noe forferdelig vondt, og i etterkant har jeg blødd, og det er fryktelig ømt og vondt bak der. Er disse blødningene farlige? Det blør hovedsakelig når jeg er på toalettet(også kun når jeg urinerer). Er litt redd for at noe kan være skadet, siden det ikke var "klart" for den i det hullet.. Noen med erfaringer? Au... Det hørtes ikke godt ut... Jeg ville sett ann noen dager. Man kan jo ved fødsel revne helt bak til endetarmen og da må det opereres. Får håpe du ikke har revnet såpass, at det bare er noen rifter du har fått. Kan være vondt nok det! Er det første gang, eller har dere hatt analsex tidligere? Første gang jeg prøvde det med mannen blødde jeg litt etterpå og det var vondt i flere dager, enda vi brukte masse glidemiddel og "tøyde" litt på forhånd også. Håper det går fort over og at du får en bedre opplevelse neste gang dere har sex!
Gjest Gjest_S_* Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 Au... Det hørtes ikke godt ut... Jeg ville sett ann noen dager. Man kan jo ved fødsel revne helt bak til endetarmen og da må det opereres. Får håpe du ikke har revnet såpass, at det bare er noen rifter du har fått. Kan være vondt nok det! Er det første gang, eller har dere hatt analsex tidligere? Første gang jeg prøvde det med mannen blødde jeg litt etterpå og det var vondt i flere dager, enda vi brukte masse glidemiddel og "tøyde" litt på forhånd også. Håper det går fort over og at du får en bedre opplevelse neste gang dere har sex! Tro meg: En fødsel er noe helt annet. TS: Det er nok bare snakk om noen rifter som går seg til etter noen dager. De gror som regel ganske fort.
Aftensol Skrevet 7. juni 2009 #4 Skrevet 7. juni 2009 Det er nok bare noen små rifter, ikke noe farlig.. Men hvis det ikke er gått over etter noen dager ville jeg tatt meg en tur til legen.. Men det slutter nok å blø i løpet av dagen i dag eller i morgen skal du se At det er sårt og ømt er nok fordi det skjedde så plutselig, at du rett og slett ikke var klar for det.. Det vil nok bli bedre om et par dager
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2009 #5 Skrevet 7. juni 2009 Tro meg: En fødsel er noe helt annet. TS: Det er nok bare snakk om noen rifter som går seg til etter noen dager. De gror som regel ganske fort. Jeg har født selv, så jeg vet hva jeg snakker om. Var i forbindelse med rifter/revner i endetarmen jeg nevnte fødsel fordi det er ganske normalt at man revner litt da. Jeg sammenlikner ikke analsex med en fødsel nei, men det faktum at rifter kan oppstå under begge omstendigheter.
Gjest ts Skrevet 7. juni 2009 #7 Skrevet 7. juni 2009 TS her. Takk for svar, er litt beroliget nå. r nok som dere sier kun noen rifter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå