Rosalie Skrevet 6. juni 2009 #1 Del Skrevet 6. juni 2009 Jeg trenger hjelp til å få oversatt noen setninger til spansk: "Jeg reiser alene" "Jeg er blond og norsk. Vil du lære meg spansk?" "Jeg ligger ikke med deg første kvelden. Kanskje" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilja Skrevet 7. juni 2009 #2 Del Skrevet 7. juni 2009 Oversetter gjerne, men først er jeg kjempespent på å høre hva formålet med oversettelsene er. Skal du ut å reise? Hva er planen for ferden etc? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 7. juni 2009 #3 Del Skrevet 7. juni 2009 Nå kjenner jeg det rykker i nysgjerrignerven min og gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 7. juni 2009 Er vel noen andre som skal på tur, og som trenger å få med seg skilt til å ha rundt halsen når de reiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2009 #5 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg reiser alene- Viajo solo Jeg er blond og norsk. Vil du lære meg spansk? -Soy rubia y noruego. Me va a enseñar español? Jeg ligger ikke med deg første kvelden. Kanskje- I no es con usted la primera noche. Quizás Google translate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2009 #6 Del Skrevet 7. juni 2009 Om du kommer opp i en uønsket situasjon: Manténgase alejado de, tengo cinturón negro en karate. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 8. juni 2009 #7 Del Skrevet 8. juni 2009 *fnis* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå