Rosalie Skrevet 6. juni 2009 #1 Skrevet 6. juni 2009 Jeg trenger hjelp til å få oversatt noen setninger til spansk: "Jeg reiser alene" "Jeg er blond og norsk. Vil du lære meg spansk?" "Jeg ligger ikke med deg første kvelden. Kanskje"
cilja Skrevet 7. juni 2009 #2 Skrevet 7. juni 2009 Oversetter gjerne, men først er jeg kjempespent på å høre hva formålet med oversettelsene er. Skal du ut å reise? Hva er planen for ferden etc?
Gjest Faerie Skrevet 7. juni 2009 #3 Skrevet 7. juni 2009 Nå kjenner jeg det rykker i nysgjerrignerven min og gitt.
Rosalie Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2009 Er vel noen andre som skal på tur, og som trenger å få med seg skilt til å ha rundt halsen når de reiser.
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2009 #5 Skrevet 7. juni 2009 Jeg reiser alene- Viajo solo Jeg er blond og norsk. Vil du lære meg spansk? -Soy rubia y noruego. Me va a enseñar español? Jeg ligger ikke med deg første kvelden. Kanskje- I no es con usted la primera noche. Quizás Google translate
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2009 #6 Skrevet 7. juni 2009 Om du kommer opp i en uønsket situasjon: Manténgase alejado de, tengo cinturón negro en karate.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå