Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2002 #21 Skrevet 25. april 2002 Men Aline da...bare lukk døra di da vel. De ringer sikkert ikke på to ganger
aline Skrevet 25. april 2002 #22 Skrevet 25. april 2002 kanskje de ikke ville ringt på to ganger, men de hadde sikkert dukket opp igjen neste uke! (lenge siden siste besøk nå altså, men det har mer med at jeg har flyttet så mye rundt på meg at de skal løpe fort og lenge for å holde følge... ) Og som nevnt i forrige innlegget mitt, jeg vet jeg burde lukke døra bare, men det er i mitt hode så innmari uforskammet å lukke døra midt i fleisen på den som står utenfor at det får jeg dessverre (for meg..) ikke helt til. Hvorfor kan ikke DE være høflige???? det er jo faktisk DE som trenger seg på her!12
Flo* Skrevet 27. april 2002 #23 Skrevet 27. april 2002 Slik ble vi kvitt Jehovas Vitne : Vi hadde vært ute på byen en fredag. Festen varte ut i de små timer så vi begge ganske fyllasjuke dagen derpå. Lørdag formiddag ringte min svigermor for å gi beskjed at hun var på vei på besøk. Jeg hadde akkurat stått opp og var på vei i dusjen så jeg gav beskjeden til min mann om at hans mor var på vei. Bare minutter etter ringte det på døren. Han regnet selvfølgelig med at det var hans mor så han tuslet rett ut av senga for å låse opp døren. Inn kom to damer fra Jehovas Vitne. Gjett at de fikk sjokk når min mann står i døra bare iført ei lita truse, håret til alle kanter, dunster av gammel fyll osv. De mistet helt mål og mæle og fikk såvidt sagt at kanskje det ikke passet helt å komme akkurat nå før de "løp" ut igjen. Tror de to damene fikk seg en liten "skrekkopplevelse" og vi fikk en oss god latter. Det har i allefall resultert i at hver gang noen fra Jehovas Vitne er på tokt i vår gate går de rett forbi vårt hus.
Gjest Hege Skrevet 28. april 2002 #24 Skrevet 28. april 2002 Dette er trakkasering av en bestemt gruppe mennesker, og jeg synes det har pågått lenge nok. Tråden lukkes. Moderator12
Anbefalte innlegg