Gå til innhold

Rhodos


-Carrie

Anbefalte innlegg

Vi holder på å skal bestille tur til Rhodos i august, men er litt usikker på hvor vi skal bo.. Det ene alternativet er å bo i Rhodos by, og det andre er å bo litt utenfor, f.eks på vestkysten et sted. Noen som har erferinger?? Eller noen som vil anbefale konkrete hoteller?

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi holder på å skal bestille tur til Rhodos i august, men er litt usikker på hvor vi skal bo.. Det ene alternativet er å bo i Rhodos by, og det andre er å bo litt utenfor, f.eks på vestkysten et sted. Noen som har erferinger?? Eller noen som vil anbefale konkrete hoteller?

På forhånd takk :)

Hei!

Rhodos er min absolutte favoritt når det gjelder greske øyer!! Har bare vært der to ganger, men ønsker definitivt å reise tilbake. Hotell Dionysos i Ixia(star tour) er absolutt et hotell jeg kan anbefale. Det ligger ikke langt unna (rullestein)stranda samtidig som den er i nær avstand til ei skikkelig koselig shopping/restaurant gate. Er også en minigolfbane i nærheten av hotellet, og SKIKKELIG hyggelige mennesker på restaurantene.

Jeg ville nok endten ha bodd i Ixia rundt denne shoppinggaten eller eventuelt i byen. Ixia er ganske stort, jeg har også bodd på hotell Sun Beach, og der var de mye mindre å finne på. Var mulig å gå til den samme shoppinggaten som fra Dionysos men det tok lengre tid. Ellers så var Sun Beach også et fantastisk hotell!:)

Uansett så er Rhodos ei nydelig øy! Gled deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...