Gjest Erotisk par Skrevet 6. juni 2009 #1 Skrevet 6. juni 2009 Jeg og min mann lever i et fantastiskt ekteskap, men vi er nok ikke helt A4, de siste årene har min manns kompis vært med oss på trekantsex regelmessig. Han er singel og en travel foretningsmann og ikke noe tid til damer, så for han er det praktisk å komme på besøk til oss. Jeg må også si at jeg liker å væære i sentrum av to menn, det gir meg ett kick å ligge med han mens mannen min ser på. Men mannen min mener vi nå bør avslutte dette forholdet til han mens leken ennå er god. Det er nå snart ett havlt år siden han var med oss i senga, men jeg har så lyst til å ha han med igjen. Mannen min sier jeg kan treffe han alene, men jeg ønsker ikke gå bak ryggen på han selv om jeg får lov, jeg vil at dette er noe vi skal gjøre sammen. Noen som har opplevd det samme og har noen tips om hva jeg bør gjøre?
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2009 #2 Skrevet 6. juni 2009 Jeg og min mann lever i et fantastiskt ekteskap, men vi er nok ikke helt A4, de siste årene har min manns kompis vært med oss på trekantsex regelmessig. Han er singel og en travel foretningsmann og ikke noe tid til damer, så for han er det praktisk å komme på besøk til oss. Jeg må også si at jeg liker å væære i sentrum av to menn, det gir meg ett kick å ligge med han mens mannen min ser på. Men mannen min mener vi nå bør avslutte dette forholdet til han mens leken ennå er god. Det er nå snart ett havlt år siden han var med oss i senga, men jeg har så lyst til å ha han med igjen. Mannen min sier jeg kan treffe han alene, men jeg ønsker ikke gå bak ryggen på han selv om jeg får lov, jeg vil at dette er noe vi skal gjøre sammen. Noen som har opplevd det samme og har noen tips om hva jeg bør gjøre? Hva med og respektere mannen sitt ønske? Dette var en felles ting,om du har fått smaken på sorten bør du finne deg en annen som vil fortsette leken.
Gjest Publius Nesegrus Skrevet 6. juni 2009 #3 Skrevet 6. juni 2009 Til gjest over: Hva slags svar er dette? Hun skriver at hun er veldig lykkelig med partneren sin, hvorfor gjøre det slutt? Kommunikasjon! Sånn som jeg tolker det vil hun ikke ha en mann på si. Hun vil derimot ha to samtidig. Prat med gubben, kanskje han har noen ønsker også, hva med ett par? Dette løser dere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå