Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2009 #1 Skrevet 6. juni 2009 hei jeg spiste bamsemoms i går, noe jeg ikke har spist på år og dag! og det var så kjempegodt! annbefales til dere som ikke har smakt det på lenge kos dere!
angeleyes Skrevet 6. juni 2009 #2 Skrevet 6. juni 2009 Bamsemums er godt ja Har ikke spist det på en stund nå, men det fikk jeg veldig lyst på.
Juso Skrevet 6. juni 2009 #3 Skrevet 6. juni 2009 Jeg synes det blir enda bedre om man legger posen i kjøleskapet, slik at sjokoladen er hard når du skal spise den.
Gjest Kråkaa Skrevet 6. juni 2009 #4 Skrevet 6. juni 2009 (endret) Hørte en unge engang som kalte det homsemoms Men ja,det er veldig namnam! Endret 6. juni 2009 av Kråkaa
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2009 #5 Skrevet 6. juni 2009 Jeg synes det blir enda bedre om man legger posen i kjøleskapet, slik at sjokoladen er hard når du skal spise den. nam, helt enig! kald bamseums er NAM!! egentlig liker jeg nesten all sjokolade kald.. fikk meg til å komme på at jeg har en melkerull i kjøleskapet.. *sikle* bamsebums i boller er også godt forresten. ivertfall i nybakt bolle, for da er den smelta liksom.. mm
Gjest Marlo Skrevet 6. juni 2009 #6 Skrevet 6. juni 2009 Mmm kald bamsemums er DIGG Bare synd jeg blir kvalm av å spise mer enn 1. Vanskelig å holde tilbake om noe slikt står på bordet her hjemme hehe
Juso Skrevet 6. juni 2009 #7 Skrevet 6. juni 2009 nam, helt enig! kald bamseums er NAM!! egentlig liker jeg nesten all sjokolade kald.. fikk meg til å komme på at jeg har en melkerull i kjøleskapet.. *sikle* Endelig en som er enig med meg! All sjokolade skal ligge i kjøleskapet. Det er det beste
The Kitten Skrevet 8. juni 2009 #8 Skrevet 8. juni 2009 Endelig en som er enig med meg! All sjokolade skal ligge i kjøleskapet. Det er det beste Jeg er også enig i at sjokolade er best etter å ha ligget i kjøleskapet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå