Gå til innhold

bamsemoms

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

hei :) jeg spiste bamsemoms i går, noe jeg ikke har spist på år og dag! og det var så kjempegodt!

annbefales til dere som ikke har smakt det på lenge :)

kos dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bamsemums er godt ja :) Har ikke spist det på en stund nå, men det fikk jeg veldig lyst på.

Skrevet

Jeg synes det blir enda bedre om man legger posen i kjøleskapet, slik at sjokoladen er hard når du skal spise den.

Gjest Kråkaa
Skrevet (endret)

Hørte en unge engang som kalte det homsemoms :lol:

Men ja,det er veldig namnam!

Endret av Kråkaa
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg synes det blir enda bedre om man legger posen i kjøleskapet, slik at sjokoladen er hard når du skal spise den.

nam, helt enig! kald bamseums er NAM!! egentlig liker jeg nesten all sjokolade kald.. fikk meg til å komme på at jeg har en melkerull i kjøleskapet.. *sikle*

bamsebums i boller er også godt forresten. ivertfall i nybakt bolle, for da er den smelta liksom.. mm

Gjest Marlo
Skrevet

Mmm kald bamsemums er DIGG :P

Bare synd jeg blir kvalm av å spise mer enn 1. Vanskelig å holde tilbake om noe slikt står på bordet her hjemme hehe

Skrevet
nam, helt enig! kald bamseums er NAM!! egentlig liker jeg nesten all sjokolade kald.. fikk meg til å komme på at jeg har en melkerull i kjøleskapet.. *sikle*

Endelig en som er enig med meg! All sjokolade skal ligge i kjøleskapet. Det er det beste :)

Skrevet
Endelig en som er enig med meg! All sjokolade skal ligge i kjøleskapet. Det er det beste :)

Jeg er også enig i at sjokolade er best etter å ha ligget i kjøleskapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...