Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2009 #21 Skrevet 7. juni 2009 Dama mi liker å rimme meg. Tror hun tenner på det, fordi hun gjør det ofte. Men jeg klarer bare å slappe av hvis jeg er sikker på at jeg er 100 % ren der nede.
Rimmern Skrevet 7. juni 2009 #22 Skrevet 7. juni 2009 Nei, jeg mente fra penisen din under analt samleie uten kondom ;-). Jeg ble smittet av klamydia (flaut ;-( ) fra en partner uten at han var klar over at han hadde det. Det sa han i hvert fall. Ah, ok. Nei, jeg har aldri hatt noe slikt, så det ville vel vært litt rart. Og jeg har ikke hatt analsex uten kondom med mange som jeg ikke var i et eller annet slags forhold til.
kristian82 Skrevet 7. juni 2009 #23 Skrevet 7. juni 2009 Nei, jeg mente fra penisen din under analt samleie uten kondom ;-). Jeg ble smittet av klamydia (flaut ;-( ) fra en partner uten at han var klar over at han hadde det. Det sa han i hvert fall. Hmm..Ja, har partneren en eller annen seksuelt smittsom sykdom, så smitter deg jo ved vaginalt, analt, eller oralsex...Var det noe overraskende da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå