Gjest Utlogget Skrevet 5. juni 2009 #1 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg logger meg ut for denne... Hvordan utaler man dette: Bake to basics Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 5. juni 2009 #2 Del Skrevet 5. juni 2009 Er det back to basics du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2009 #3 Del Skrevet 5. juni 2009 Beik tu beisik Men hvorfor skal du si det? Bake betyr å bake... Back to basic er et vanlig uttrykk, som uttales "bæk tu beisik" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Utlogget Skrevet 5. juni 2009 #4 Del Skrevet 5. juni 2009 Er det back to basics du mener? Nei, mener Bake to basics. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Utlogget Skrevet 5. juni 2009 #5 Del Skrevet 5. juni 2009 Beik tu beisik Men hvorfor skal du si det? Bake betyr å bake... Back to basic er et vanlig uttrykk, som uttales "bæk tu beisik" Tusen takk Skal ikke si det, bare lurte. Det står i en katalog jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2009 #6 Del Skrevet 5. juni 2009 Tusen takk Skal ikke si det, bare lurte. Det står i en katalog jeg har. Betty Crocker eller tupperware? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Utlogget Skrevet 5. juni 2009 #7 Del Skrevet 5. juni 2009 Betty Crocker eller tupperware? Tupperware Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2009 #8 Del Skrevet 5. juni 2009 Tupperware Tenkte meg det ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilja Skrevet 7. juni 2009 #9 Del Skrevet 7. juni 2009 Hvorfor trenger du å vite hvordan det uttales? Kan du ikke bare bruke en norskspråklig ekvivalent? For eksempel urbaking (man behøver ikke oversette ord for ord)? Jeg vil si du fremstår friskere og mer intelligent dersom du gjør det. Lol... Bake to Basics er sikkert navet på et produkt eller en gruppe produkter. Eller kanskje navnet på et konsept. Tror ikke det er snakk om "urbaking"... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Utlogget Skrevet 7. juni 2009 #10 Del Skrevet 7. juni 2009 Lol... Bake to Basics er sikkert navet på et produkt eller en gruppe produkter. Eller kanskje navnet på et konsept. Tror ikke det er snakk om "urbaking"... Helt korekt. Det er ikke snakk om urbaking. Så tror ikke jeg hadde virket noe friskere og mer intelligent om jeg hadde sakt urbaking, heller dummere. Det er snakk om navnet på en gruppe produkter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå