Gjest Marlo Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 Min sambo har migreneanfall, ikke ofte, kanskje en gang pr mnd, men når han har det så sliter han veldig. Har hört det kan hjelpe å legge seg nedpå, gjerne i et mörk og svalt rom, og ber han om å legge seg på soverommet. Han har prövd dette, men han sier at det ikke hjelper noe särlig. Har dratt han med meg til lege, og det har endt opp med at han har prövd forskjellige migrenemedisiner. Ingenting hjelper, og noen gjör bare vondt verre (kvalme og uvelhet i större grad) Jeg har smertestillende selv, og gir han noe av det på det verste (paralgin forte og en til jeg ikke husker navnet på i farta), som hjelper noe. Om jeg ikke har mer igjen, så pröver jeg å heale han - han sier det hjelper en god del - tar iallefall vekk det verste. Men er det noe mer jeg kan gjöre for han? Får så utrolig vondt av ham, se ham ligge der å vri seg i smerter.
Erle84 Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Nja... Kommer ikke på noe. Eneste jeg vet "hjelper" er å vite at det er en der som passer på meg. Sånn som sambo alltid gjør når jeg har migrene :rødme:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå