Gå til innhold

skjønner ingenting...

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Etter 1 døgn med bare 3 timers søvn, fikk jeg oppleve noe jeg aldri har opplevd før. jeg lå i senga og så på tv, reiste meg opp og åpnet døra for og spørre om når det middag. Plutselig ble jeg på en måte paralysert.... Jeg klarte ikke og slippe taket på håndtaket på døra, og jeg sto der og ristet bare:S plutselig datt jeg sammens og ble liggende og riste på gulvet. Jeg husker alt og det varte i sånn ca et halv min.....

Kanskje noen andre hær har opplevd dette før? kanskje dere kan fortelle meg va dette kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det har noe med lite søvn å gjøre, 3 timer på 1 døgn er ikke så lite at kroppen skulle reagere så fort.

Har ikke lyst til å synse om hva det kan være, det har ingen her kompetanse til, og det kan skape mer uro enn sunt er.

Skjer det flere ganger ville jeg tatt meg en tur til legen - og ligge å riste på gulvet er jo på ingen måte normalt...

Skrevet

Ta kontakt med legen din og hør om dette kan være noe som kan knyttes opp mot epilepsi.. Jeg har det og jeg trenger 8-9 timer med søvn hver dag for å fungere. Får jeg ikke det, så er jeg helt borte dagen etterpå.. Jeg blir vanskelig å få skikkelig kontakt meg (føler meg litt tåkete i hodet hvis du skjønner) og jeg kan få små rykninger i hele kroppen som minner om de rykningene du får like før du sovner. Det skal sies at jeg ikke har opplevd å falle om og ligge å riste pga lite søvn.

Jeg sier ikke at dette ER epilepsi, men kan kanskje være greit å få det sjekket ut. Legen din kan henvise deg til en nevrolog og til en EEG kontroll hvis han/hun mener at det er nødvendig.

Jeg ville tatt kontakt med lege for å slippe å gå rundt å bekymre meg. Er bedre å kontakte lege og får sjekket ut hva det kan være og få et svar enn å gå rundt å bekymre seg :)

Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...