Gjest Mimmen Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 Jeg er en jente på 22 år, som har vært sammen med samboeren min i over et år. Da jeg traff han var jeg i utgangspunktet ikke tiltrukket av han, men forelskelsen kom etterhvert. Han virket som en perfekt kjæreste på alle måter, og vi har det veldig fint sammen. Men.. vi har nesten ikke sex lenger... Jeg tenner rett og slett ikke på han. Er ganske fortvilet, og veit ikke hva jeg skal gjøre. Noen som har det slik? Eller noen som har noen tips om hva jeg bør gjøre?
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 Finn ut hva som gjør at du ikke tenner på han. Kan også være deg som ikke er kåt eller har lyst på sex og da har det lite med han og gjøre.
Rimmern Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 Du er ung, og forelskelsen har gått over og ikke blitt til kjærlighet. Shit happens, og det er sannsynligvis lite å gjøre med det.
Gjest Mimmen Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 Jeg har lyst på sex, det er bare at jeg ikke blir tiltrukket av han. Jeg føler meg forferdelig av å si det, men tenner bare ikke på kroppen hans... og jeg syns egentlig ikke det er så godt å kysse han heller lenger... Hører på det jeg skriver at jeg sikkert ikke burde være sammen med han mer, men vil gjerne fikse det på en måte.. Hmm...
Gjest Marlo Skrevet 5. juni 2009 #5 Skrevet 5. juni 2009 Kanskje fordi livet deres har begynt å bli veldig rutinemessig? Hva med å oppdage hverandre på nytt, gjöre noe nytt og mer spennende sammen, noe helt uten om det vanlige
Gjest womenwomen Skrevet 5. juni 2009 #6 Skrevet 5. juni 2009 Jeg er en jente på 22 år, som har vært sammen med samboeren min i over et år. Da jeg traff han var jeg i utgangspunktet ikke tiltrukket av han, men forelskelsen kom etterhvert. Han virket som en perfekt kjæreste på alle måter, og vi har det veldig fint sammen. Men.. vi har nesten ikke sex lenger... Jeg tenner rett og slett ikke på han. Er ganske fortvilet, og veit ikke hva jeg skal gjøre. Noen som har det slik? Eller noen som har noen tips om hva jeg bør gjøre? Prøv å skill på pikken og personligheten hans . Se det som to forskjellige individer : ) Jeg er også ikke nyforelsket lenger desverre .Begynner å bli lei av partneren min selv om sexlivet alltid har vært toppers - så svikter andre ting .Han er ikke no spennende og har ikke den personligheten jeg ønsker meg -han er veldig feil person for meg og veldig forskjellig fra meg ( ofte ) .Jeg vil ikke ha klem eller kyss fra han - føer det blir falsk å ta imot ( jeg har mistet mye følelser for han ) ...Har o intresse av det . - Eneste jeg vil ha fra han - er nå pikken hans fremdeles .Den har jeg ikke mistet lysten på .Er bare så synd - den sitter på helt feil person / lighet ) Jeg venter nå - å ser det an - kanskje bedrer det seg om en stund .Kanskje kommunikasjonen blir bedre etterhvert osv Du må ikke tenne på mannen din - kunn pikken hans , det er nok - skjønner du hva jeg mener ? Hvis du ikke liker noen av delene hans - er det kanskje best å gjøre det slutt . Evt - er han totalt feil for deg - er det ikke rart du mister lysta heller . Men kan det være andre ting - eks p-piller som forstyrrer hormonene dine ? Eller syns du rett og slett han er uattraktiv nå ?
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2009 #7 Skrevet 5. juni 2009 Er det noen deler av kroppen/ansiktet hans du liker eller synes er pent? Prøv å fokuser på det. Ikke fokuser på det negative, men prøv å skifte over til de delene av kroppen hans du virkelig liker. Får bare håpe det er noen slike deler på ham da...
Rimmern Skrevet 6. juni 2009 #8 Skrevet 6. juni 2009 Kanskje fordi livet deres har begynt å bli veldig rutinemessig? Hva med å oppdage hverandre på nytt, gjöre noe nytt og mer spennende sammen, noe helt uten om det vanlige Sorry, men hvis man er 35 år og har vært sammen i 5 år, så er det du sier her en god idé og absolutt relevant. Men en 22-åringer som har vært sammen i 1+ år? Sorry - her er det 90% sannsynlig at følelsene har tatt slutt. Det er selvsagt kjipt, men lite man kan gjøre med. Og man skal være glad for at det skjer etter ett år og ikke etter 15. 22 år er så ungt at sannsynligheten for at et forhold varer er tilnærmet lik null.
Gjest gjestdeluxe Skrevet 6. juni 2009 #9 Skrevet 6. juni 2009 Jeg er en jente på 22 år, som har vært sammen med samboeren min i over et år. Da jeg traff han var jeg i utgangspunktet ikke tiltrukket av han, men forelskelsen kom etterhvert. Han virket som en perfekt kjæreste på alle måter, og vi har det veldig fint sammen. Men.. vi har nesten ikke sex lenger... Jeg tenner rett og slett ikke på han. Er ganske fortvilet, og veit ikke hva jeg skal gjøre. Jeg ville ha sett etter en ny.
Gjest Gjest_susanne_* Skrevet 6. juni 2009 #10 Skrevet 6. juni 2009 Kanskje han rett og slett ikke er den rette for deg?
Gjest womenwomen Skrevet 6. juni 2009 #11 Skrevet 6. juni 2009 Jeg er en jente på 22 år, som har vært sammen med samboeren min i over et år. Da jeg traff han var jeg i utgangspunktet ikke tiltrukket av han, men forelskelsen kom etterhvert. Han virket som en perfekt kjæreste på alle måter, og vi har det veldig fint sammen. Men.. vi har nesten ikke sex lenger... Jeg tenner rett og slett ikke på han. Er ganske fortvilet, og veit ikke hva jeg skal gjøre. Noen som har det slik? Eller noen som har noen tips om hva jeg bør gjøre? Kanskje han mangler en del maskuline egenskaper du finner tiltrekkende .? Oppfører han seg mer som en guttunge ? Usexy .. Jeg drømmer om en mann som er utpreget maskulin type . . Akkurat som jeg føler jeg er super feminin jente .Jeg vil ha en på samme nivå som meg selv og attraktivitets skala .Og som vet det selv ... Jeg savner og etterlyser litt voksenhet og maskulinitet ...Syns han jeg har ligner for ofte et guttevalp ...diltende etter meg . Har sett meg ut 2 nye menn - jeg finner veldig attraktive og utpreget maskuline .Samtidig som de har et mykt og snilt vesen og er ømme i blikket . Merker lystene skrus opp og det gjør noe med meg ... Tenker og drømmer litt om dem hmmm deilig . Så lyst å få de til sengs . Bli bedre kjent .Håper anledningen kommer nå i sommer ... Nei - ikke plag deg selv - med en du ikke tenner på . Gå ut å finn en som setter følelsene og begjæret ditt i flammer ... er så deilig ...he he Lev livet mens du er ung . Ikke finn deg i å ta til takke med 2 valget...Gå for nr 1 og den rette . Ellers blir du å angre deg senere ?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå