Gå til innhold

Gutter og antall sexpartnere 2

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor mange sexpartnere er det akseptabelt for gutter å ha uten å bli kalt for noe?

Hva synes dere om at en gutt evt. har flere sexpartnere enn dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

He he, jeg ser ikke ned på en gutt som har hatt få sexpartnere.

Men jeg vil gjerne at han skal ha prøvd ut forskjellig sex og med forskjellige partnere. Synes at en mann i 30-årene bør ha hatt minimum 4 partnere. Synes mellom 10 og 30 partnere er ganske normalt.

Gjest Gjest
Skrevet
He he, jeg ser ikke ned på en gutt som har hatt få sexpartnere.

Men jeg vil gjerne at han skal ha prøvd ut forskjellig sex og med forskjellige partnere. Synes at en mann i 30-årene bør ha hatt minimum 4 partnere. Synes mellom 10 og 30 partnere er ganske normalt.

Du rangerer de lavere enn menn som har pult flere damer. Du ser på de som mindre attraktive partnere, helhetlig. Da ser du jo ned på de..

Gjest Gjest
Skrevet
Du rangerer de lavere enn menn som har pult flere damer. Du ser på de som mindre attraktive partnere, helhetlig. Da ser du jo ned på de..

Da vet du jo ikke hva begrepet se ned på betyr. Jeg ser ikke ned på alle menn som jeg ikke vil ha som kjæreste.

Gjest Gjest
Skrevet

Tror man vil ha noen som er på noenlunde nivå som en selv. Hadde jeg hatt 2 partnere hadde det vært greit om gutten også hadde hatt 2 partnere.

Gjest Bengt
Skrevet

Skriver inn et svar jeg hadde i den andre tråden om dette her siden argumentet er allmenngyldig og gjelder for både kvinner og menn:

Jeg kan ikke fatte og forstå at ikke enkelte, jenter som gutter, ikke ser at en person som har haugevis med partnere viser at de ikke har selvkontroll over sitt eget kjønnsliv.

Dette kan egentlig overføres til desensivitivetstrening som de amerikanske forsvaret bruker på soldater. Soldatene blir satt til å spille dataspill/skyte i simulatorer og ymse, om og om igjen fordi jo oftere de føler at de dreper noen simulert jo mer sannsynlig er det at de skyter for å drepe i krig.

Dette er en erfaring en gjorde seg i 2.verdenskrig hvor langt over halvparten av de allierte soldatene ikke skjøt direkte på fienden. Ofte var det viltjegere som faktisk skjøt for å drepe, for de var vant til å drepe dyr alt.

Dette er helt overførbart på sex, og forsåvidt også fartsgrenser på bil. En som spiller mye bilspill, vil kjøre raskere i trafikken. Hva som skal til for å få rushet blir større og større for hver gang.

Når det kommer til sex vil samme type psykologiskteori si at en som har mange sexpartnere vil bli mer følelsesmessig avstumpet enn en annen.

De er desensitivisert på en slik måte at terskelen for å ha sex og følelsene rundt det å ha sex blir mindre og mindre for hver gang. De vil også kunne trenge stadig mer, og variert sex for å få samme følelse og nytelse som en vanlig person ville fått av mye mindre. Dette gjelder like mye for gutter som for jenter.

Når det er slik er det jo ikke rart i det hele tatt at det er intressant informasjon for en fremtidig partner å vite hvor desensitivisert deres partner er i forhold til sex.

--------------------------------------

Forøvrig er min erfaring som mann at gutter som har mye sex med forskjellige partnere er noen glade drittsekker som ikke har noe problem å være så godt som edru å byen for å så dra med seg ei full dame hjem og ha sex med ho.

Mange jeg kjenner til som har mange sexpartnere balenserer på en hårfin linje mellom seksuelt misbruk av berusede, eller jenter som er følelesemessig i dårlig stand og det å ha sex med noen frivillig. Det er rett og slett ekkelt og forkastelig å se hvordan noen bruker jenter på sitt svakeste til sex.

I mange tilfeller er de som det som de engelsktalende kaller for sexual predator. Og jeg syntes det er ekkelt med slike umoralske folk.

Gjest MissBella
Skrevet
Hvor FÅ sexpartnere er det akseptabelt for gutter å ha uten å bli sett ned på?

Hva synes dere om at en gutt evt. har hatt færre sexpartnere enn dere?

Jeg ser ikke ned på en gutt hvis man har hatt færre sexpartnere enn meg. Tror jeg kanskje heller ville sett på det som en bra ting jeg....

Skrevet
Hvor FÅ sexpartnere er det akseptabelt for gutter å ha uten å bli sett ned på?

Hva synes dere om at en gutt evt. har hatt færre sexpartnere enn dere?

Se om jentene er like fordomsfri og diplomatisk som de krever alle andre skal være da....

Blir nok mye "jeg er ikke hore pga jeg har 40 partnere, men en gutt er jo såklart tilbakestående/noe feil med når han bare har 2 partnere"...

(Eller så kommer de sedvanlige - dette høres fint ut å si, selv om jeg mener noe annet - svarene.)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg bryr meg ærlig talt ikke. Antall sexpartnere har ikke noe å si for meg. Skjønner ikke hvorfor dette skal ha noe å si, det er da ting som er mye viktigere.

Gjest Gjest
Skrevet
Se om jentene er like fordomsfri og diplomatisk som de krever alle andre skal være da....

Blir nok mye "jeg er ikke hore pga jeg har 40 partnere, men en gutt er jo såklart tilbakestående/noe feil med når han bare har 2 partnere"...

(Eller så kommer de sedvanlige - dette høres fint ut å si, selv om jeg mener noe annet - svarene.)

Du er jo født i 82, så det er ikke så ille om du bare har hatt 2. Men om du hadde vært født i 72 hadde det jo vært litt annerledes. ;)

Skrevet

Jeg foretrekker faktisk at en gutt har hatt få sexpartnere, enn at han har hatt mange...

Skrevet
Du er jo født i 82, så det er ikke så ille om du bare har hatt 2. Men om du hadde vært født i 72 hadde det jo vært litt annerledes. ;)

hehe :)

Gjest Mann i 30-åra
Skrevet

Så en 37-åring bør ha hatt flere enn en seksualpartner? Jeg holder meg til madammen, jeg. Kunne ikke tenke meg å dele sex med andre enn henne. Sex er mer enn fysisk tilfredsstillelse eller selvaksept. Noe som mange her synes å unngå å kommentere. (Er det veldig mange unge i disse diskusjonene?)

Skrevet

Hvorfor skal man være så opptatt av hva partner har drevet med før man selv kom inn i bildet? For min del er det ett fett om hun har jomfru eller har hatt hundre. Det viktigste er tross alt hva hun gjør nå som vi er sammen.

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet
Jeg bryr meg ærlig talt ikke. Antall sexpartnere har ikke noe å si for meg. Skjønner ikke hvorfor dette skal ha noe å si, det er da ting som er mye viktigere.

Det sier jo ganske mye om en person da, hvordan forhold man har til tilfeldig sex med mange forskjellige. Jeg synes det er ganske viktig. Om en person (gutt eller jente) har sex med en ny partner hver helg vil jeg si at det sier mye om vedkommendes sympatiske trekk, og evnen til å legge følelser i sex.

Gjest Gjest
Skrevet

Tja, hadde sex med en på 25 en gang, og etterpå fikk jeg vite at han var jomfru. Kan ikke si at jeg merket så mye til det. ;) Med andre ord spiller det ingen rolle for meg.

Skrevet
Det sier jo ganske mye om en person da, hvordan forhold man har til tilfeldig sex med mange forskjellige. Jeg synes det er ganske viktig. Om en person (gutt eller jente) har sex med en ny partner hver helg vil jeg si at det sier mye om vedkommendes sympatiske trekk, og evnen til å legge følelser i sex.

Helt enig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...