Gå til innhold

Dansingen til Ellen.


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hva synes dere om den åpningsdansen til Ellen som hun har på programmet sitt? Jeg synes ikke akkurat hun er flink til å danse, men danser ganske likt hehe, feel the rythm in the body..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Marlo

Må det väre så bra da?

Hun er jo bare glad i å danse etter god musikk - handler ikke om å kunne väre med på So you think you can dance eller noe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nei, jeg synes heller ikke det må være bra dansing! Men jeg danser veldig likt som henne, og bare lurer på hvordan det ser ut for andre ;) Det er på en måte kroppen som beveger på seg når man hører musikken, ikke "dans"! Synes det er kult jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hehe, synes hun har en ganske egenartig stil på dansen sin. Hun krøker seg alltid sammen og så har hun svikt i knærne utover (som hun har en ball mellom beina).

Enig med dere. Det er ikke meningen å være "bra" dans, men glad dans. Og det er det som er det herlige! At man er glad i å bevege seg til musikk. Jeg danser fordi det er herlig, ikke fordi at andre synes det ser bra ut eller er bra. For det er det nok ikke. Men det bryr jeg meg ikke så mye om. Jeg lever ikke av det akkurat. Og det tror jeg er Ellen sin filosofi også. Dans, det gjør deg glad! Men at hun har god rytmesans er det vel ingen tvil om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...