Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2009 #1 Skrevet 5. juni 2009 Jeg har tatt en brystreduskjon for to uker siden, og den ene puppen min har vært større enn den andre siden jeg tok av bandasjen. Nå har den i tillegg blitt mye hardere. Var hos legen for noen dager siden, og de sa at det var en blodansamling i den som hadde blitt hard.. og at jeg bare må vente og håpe på at den løser seg opp.. Er det noen som har hatt det samme? Eller som vet noe om det? Hva kan skje? Og hvordan ble den etterpå? Føler at den er litt sprengt nå, og er redd for at den kommer til å bli slappere enn den andre etterpå, og hengepupp føler jeg vel egentlig at jeg har hatt nok av! Føler ikke at legene tar det så alvorlig, eller er så intr i å forklare. Jeg syns det er litt skummelt, skal på ferie nå og er litt redd for at det skal skje noe der nede. Har prøvd å lete etter info på nettet, og det virker som om det er vanlig å legge inn et dren ved operasjonen for å unngå dette. Det fikk ikke jeg.. Er det noen andre som har fått det? Blir veldig glad om noen svarer!
Gjest jane25 Skrevet 5. juni 2009 #2 Skrevet 5. juni 2009 hei! jeg synes du skal snakke med legen din igjen! jeg fikk ikke det da jeg tok brystredukjson, er jo selfølgelig forskjell på alle da... men jeg synes du bare skal spørre igjen... men sånn dren fikk ikke jeg heller.. viste ikke at man kunne få det... hvor var det du tok opperasjoen?
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2009 #3 Skrevet 5. juni 2009 Ja, jeg ringte igjen i dag, og det var visst ikke noe annet å gjøre enn å vente på at det skulle løse seg opp. Og det var ikke fare for at noe skulle skje mens jeg var på ferie, så da får jeg vel stole på det! Operert på Drammen private sykehus, er ikke så veldig imponert, fikk veldig lite info der. Måtte spørre og grave om alt selv. Skjønner at det er dagligdags for dem, men for meg er det en ganske stor ting!
Gjest jane25 Skrevet 5. juni 2009 #4 Skrevet 5. juni 2009 oki.. dem har sikkert helt rett!! men ja, syntes det hørtes litt snodig ut... ja det er ikke akuratt noe man gjør hverdag... jeg var på coluseum klinkken på majorstua og kjmpe fornøyd, så skal du noe annet en gang, så anbefaller jeg der! ha en fin ferie!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå