Gå til innhold

p-piller og diare

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei=)

Jeg er ei jente som går på p-pillen mercilon28. I går å i dag hadde jeg diare:/

Har hørt det kan gjøre at p-pillen ikke funker som den skal da, åsså hadde jeg samleie i dag ;s

Men jeg tar p-pillene hver dag til samme tid, og begge gangene hadde jeg diare ca 2 timer før jeg skulle ta neste p-pille. Er jeg trygg alikavell da?

Håper på svar, er litt bekymret nå :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan slappe helt av. Du er trygg :)

Det kan virke inn hvis du har diare nesten rett etter du har tatt pillen.

Skrevet

takker for svar:D

du aner ikke hvor lettet jeg er:)

Men en annen ting. Kan denne diareen ha noen sammenheng med p-pillene?

Skrevet
Men en annen ting. Kan denne diareen ha noen sammenheng med p-pillene?

Hvor lenge har du gått på p-pillene, og hvor plaget er du av diare?

jeg hadde problemer med magen (inkl diare) i mange år, fant ikke ut hva det var, men da jeg sluttet på p-pillen ga det seg. og nå et halvt år senere, har jeg ingen problemer med magen!

er skummelt hvor mye det påvirker kroppen....

Skrevet

Du kan få diare like før mensen eller under mensen. Jeg går på cerazette og opplever av og til å få diare. Da jeg gikk på mercilon28, og yasmin28 hadde jeg lett diare første dagene på mensen også roet det seg ned litt og kom tilbake i slutten på mensuka..Så det kan variere...

Skrevet

Jeg går også på den p-pillen, men nå har jeg vel gått på den snart to år allerede.. Jeg har faktisk også selv hatt litt problemer med magen i det siste, men det har gitt seg nå..

Jeg er singel og hadde nok ikke det samme problemet som deg, men allikevel er det nok ikke sikkert at du nødvendigvis reagerer på pillen.. Det hender at man f.eks. kan ha blitt en liten form for matforgiftet eller at man rett og slett bare ble litt gåen :)

Det er nok mye sant i det yoga svarer til deg, og hvis du skulle merke at noe er galt så får du heller sjekke det opp.. Håper det gikk fint hvertfall :)

Skrevet

Har hatt litt mageproblemer osv i litt over ei uke nå, og det begynner å bli litt slitsomt, spessiellt når jeg er blant folk :P

Men det er bare ei uke siden jeg har hatt mensen. Kanskje det kan være grunnen. P-piller (mercilon28) har jeg bare brukt i 4mnd ca. Og har hørt mange som bruker disse har problemer med magen osv. Så jeg vet egentlig ikke årsaken. Får vel bare vente å se om det gir seg etterhvert. Håper da iallefall det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...