Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 kan noen forklare en urinlekasje for meg? lurer på om jeg har det.. har plutselig fått veldig mye tyntflytende utflod så det blir helt vått.. trodde det var utflod fordi det var hvitt, men det er like flytende som vann.. hmmm
Gjest Kavring Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Du lurer på hva en urinlekkasje er? Det er jo når man ikke har full kontroll over evnen til å holde på urinen. At det gjerne kommer noen dråper når man f.eks. nyser, hoster eller hopper. Men siden det er hvitt, så er det nok ikke urinlekkasje.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 kan noen forklare en urinlekasje for meg? lurer på om jeg har det.. har plutselig fått veldig mye tyntflytende utflod så det blir helt vått.. trodde det var utflod fordi det var hvitt, men det er like flytende som vann.. hmmm neei, tror nokk ikke dette er urinlekasje, men synnes du bør gå å sjekke hos lege eller noe. Det kan jo være mulig du har fått en infeksjon eller en annen form for ubalanse i underlivet som fører til mere utflod. Har jeg vert deg ville jeg bestillt time hos lege visst problemet ikke går over etter et par dager
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå