Gjest i like boys Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Lurer rett og slett på hva som gir dere menn best orgasme? Er det alene eller med dama? Er det en kjapp en eller skal det drøyes? Er det jo våtere, jo bedre, eller? Enkelt: Når får du den beste orgasmen din?
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Med dama. Når jeg må jobbe hardt for å komme dit, presser musklene til randen og blir klissvåt av svette, og hun bare ligger der og tar imot og blir brukt og dominert. Det er som regel da jeg får de beste orgasmene. Jeg sovner nesten alltid umiddelbart etterpå, og får selvsagt i ettertid høre masse furting om at jeg ikke koser med henne etter sex og at jeg fokuserte for lite på hennes nytelse og blablabla, men det er absolutt verdt det. Jeg har aldri blitt "gitt" en orgasme av noen i hele mitt liv. Rent teknisk tror jeg ikke det er noe du kan gjøre for å tilfredsstille meg, annet enn å være tilstede, varmblodig og helst våken. Når jeg skal bli tilfredsstilt må jeg styre hele showet selv. Det skal nevnes at jeg aldri har prøvd å elske, har kun pult. Kanskje er det enda bedre om man elsker.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 Lurer rett og slett på hva som gir dere menn best orgasme? Er det alene eller med dama? Er det en kjapp en eller skal det drøyes? Er det jo våtere, jo bedre, eller? Enkelt: Når får du den beste orgasmen din? Kan være deilig både med en kjappis eller mer langvarig sex, men det som gir best og kraftigst orgasme er nok når jeg og dama lever ut noen av fantasiene våre. At noe er opphissende psykisk teller veldig mye.
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 anal stimulans gir suverent best (prostata) For de fleste menn vil denne gi den best tenkelige orgasme: aneros.com
Gjest Gjest_Loverboy_* Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 1. Hun rir meg 2. Doggy .............. 50. Blowjob ......... 100. Runking
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2009 #6 Skrevet 4. juni 2009 50 plass for blowjob? Lær henne å gjøre jobben skikkelig! Hos meg er BJ top 10 plassen.
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 7. juni 2009 #7 Skrevet 7. juni 2009 samboeren min får best orgasme ved analsex, de er mye lenger enn andre orgasmer. En gang fikk han også så sterk orgasme da jeg sugde han at han besvimte!
Gjest womenwomen Skrevet 7. juni 2009 #8 Skrevet 7. juni 2009 Med dama. Når jeg må jobbe hardt for å komme dit, presser musklene til randen og blir klissvåt av svette, og hun bare ligger der og tar imot og blir brukt og dominert. Det er som regel da jeg får de beste orgasmene. Jeg sovner nesten alltid umiddelbart etterpå, og får selvsagt i ettertid høre masse furting om at jeg ikke koser med henne etter sex og at jeg fokuserte for lite på hennes nytelse og blablabla, men det er absolutt verdt det. Jeg har aldri blitt "gitt" en orgasme av noen i hele mitt liv. Rent teknisk tror jeg ikke det er noe du kan gjøre for å tilfredsstille meg, annet enn å være tilstede, varmblodig og helst våken. Når jeg skal bli tilfredsstilt må jeg styre hele showet selv. Det skal nevnes at jeg aldri har prøvd å elske, har kun pult. Kanskje er det enda bedre om man elsker. Ja - ble litt kåt av å høre at du fikk så kraftige orgasmer når du fikk lov å bare bruke dama og være fri og slippe å holde deg igjen osv Kan være veldig deilig det og - for damer .Liker ha det veldig intenst noen ganger . Som sagt kan det å bli litt dominert og underkaste seg litt sexuelt - være ganske tennende også . Også det å leke slave ..tjener .ÅÅÅ tror mange menn & kvinner sitter å runker seg - mens de leser her inne ..he he
Gutt17 Skrevet 18. juni 2009 #9 Skrevet 18. juni 2009 Det beste er vel når hun rir meg med den flotte stumpen sin. Eller når hun sitter på gulvet, og runker meg med puppene sine, til jeg spruter utover dem.. Det er kos det!! :D
Gjest Gorgonzola Skrevet 18. juni 2009 #10 Skrevet 18. juni 2009 Kan være deilig både med en kjappis eller mer langvarig sex, men det som gir best og kraftigst orgasme er nok når jeg og dama lever ut noen av fantasiene våre. At noe er opphissende psykisk teller veldig mye. Enig i denne
Gjest gjest 42 Skrevet 18. juni 2009 #11 Skrevet 18. juni 2009 Når hun suger meg komplett tom, altså forsetter å suge mens jeg kommer og svelger unna. De gangene sitter som brent inn, de tre gangene på 15 år.
Gjest Gorgonzola Skrevet 18. juni 2009 #12 Skrevet 18. juni 2009 Når hun suger meg komplett tom, altså forsetter å suge mens jeg kommer og svelger unna. De gangene sitter som brent inn, de tre gangene på 15 år. Eeeh, er du meg?
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2009 #13 Skrevet 18. juni 2009 Når hun suger meg komplett tom, altså forsetter å suge mens jeg kommer og svelger unna. De gangene sitter som brent inn, de tre gangene på 15 år. Mener du kun å svelge, eller mener du å fortsette å suge etterpå og? Jeg suger og jeg svelger, men når han har kommet, så tar jeg pikken hans ut av munnen min, jeg fortsetter ikke. Er det godt hvis vi fortsetter??
Gjest Gjest_Mari_* Skrevet 18. juni 2009 #14 Skrevet 18. juni 2009 Når hun suger meg komplett tom, altså forsetter å suge mens jeg kommer og svelger unna. De gangene sitter som brent inn, de tre gangene på 15 år. Kjipt...verste jeg vet. Hvem gidder.
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2009 #15 Skrevet 18. juni 2009 Mener du kun å svelge, eller mener du å fortsette å suge etterpå og? Jeg suger og jeg svelger, men når han har kommet, så tar jeg pikken hans ut av munnen min, jeg fortsetter ikke. Er det godt hvis vi fortsetter?? JA!
Gjest Shelob Skrevet 18. juni 2009 #16 Skrevet 18. juni 2009 Eeeh, er du meg? Så søte dere er! Gud, godt å vite jeg gjør noe bra for typen min. Jeg liker å holde han i munnen etterpå, men pleier ikke å fortsette suginga, da tror jeg han blir øm. Han blir øm av puling i alle fall, så da blir han vel det av suging også. Me å ha den der og bare sutte litt sånn koselig og forsiktig, det er digg det
Gjest gjest 40 Skrevet 18. juni 2009 #17 Skrevet 18. juni 2009 Jeg liker ikke suging etter at det har gått for meg, blir øm, og nei jeg er ikke deg.
Gjest Gorgonzola Skrevet 18. juni 2009 #18 Skrevet 18. juni 2009 Jeg liker ikke suging etter at det har gått for meg, blir øm, og nei jeg er ikke deg. He-he, ser du blir yngre etter hver post her, ikke værst bare det. Men jeg har det akkurat sånn jeg også, etter sug og sprut blir jeg overfølsom og vil helst slippe noe særlig mere vakuum (som om det er et problem både nå og før )
Gjest gjest 42 Skrevet 18. juni 2009 #19 Skrevet 18. juni 2009 Ja hadde det vært sånn i virkligheten også, feiltrykk er nok 42 enda. :-)
kevlar Skrevet 28. juni 2009 #20 Skrevet 28. juni 2009 De beste orgasmene får jeg når jeg har marathon med flere i serie. Første er som oftest bare et sprut og et lite stønn, neste er grei, men fjerde–femte gangen jeg kommer mister jeg all kontroll og noen ganger totalt kollapser sammen. Som oftest har jeg kontrollen og styrer gamet, men er ikke noen spesielle stillinger som utpreger seg. Kanskje oppreist, da blir det hakket sterkere fordi kroppen allerede bruker musklene til å holde seg oppe. Når det kommer til oralsex har jeg aldri klart å komme av suging alene, men har flere ganger opplevd å bli sugd etter jeg har kommet, til den grad hvor alt er så ømt at det nesten er ubehagelig, men samtidig utrolig deilig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå