Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2009 #1 Skrevet 4. juni 2009 Jente ligger flatt på magen, kanskje med en pute under livet for å få rompa litt mer i været. Men fungerer også for meg uten denne puta. Kan variere med å holde bena samlet eller sprikende. Foretrekker denne stillingen fremfor vanlig doggy. Noen andre som liker denne?
kristian82 Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 Jente ligger flatt på magen, kanskje med en pute under livet for å få rompa litt mer i været. Men fungerer også for meg uten denne puta. Kan variere med å holde bena samlet eller sprikende. Foretrekker denne stillingen fremfor vanlig doggy. Noen andre som liker denne? Super stiling det
Aftensol Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 Veldig god stilling det ja! Også kan man fint bruke begge hull
Gjest Purple Haze Skrevet 4. juni 2009 #5 Skrevet 4. juni 2009 Veldig deilig stilling. Både kjæresten og jeg digger den.
Rimmern Skrevet 4. juni 2009 #6 Skrevet 4. juni 2009 Glimrende stilling. Det er for tiden den stillingen jeg får mest analsex i :-)
Gjest Gjest Skrevet 4. juni 2009 #8 Skrevet 4. juni 2009 Hva kalles denne stillingen på fagspråket? Satans verk
Gjest Neger Skrevet 5. juni 2009 #10 Skrevet 5. juni 2009 Jeg har brukt denne stillingen på min dame, og hun fikk multiorgasme, ergo kan man komme dypt inn i G-punkt ved bruk av denne stillingen.
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2009 #11 Skrevet 5. juni 2009 Både jeg og mannen min elsker den stillingen! Helt herlig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå