Gå til innhold

AAACCCCHHHMMMMMEEEEEDDDDDDD


*Lillian*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjett hvorfor du fortsatt så nicket mitt på chat'en etter at jeg hadde lagt meg. Jeg har lest alt min kjære, jeg har lest alt.

:sjarmor:

(Og fy f*** for noe fyllevrøvl. :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zirine

Tastene mine bytta konsekvent plass. F'en ble til D. D'en ble til T. T'en ble til M - og M'en forsvant. L'en limte seg fast i P'en - som jeg nektet å bruke fordi den sto så langt opp.

Lest alt altså?

:ups:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lest alt altså?

:ups:

Det er noe som er borte etter at jeg gikk, men alt fra

<Zirine> jeg må beklage i adg, men jeg ser fanden meg ikke tastaturet mitt

til

<Zirine full> :fårete smil:

har jeg iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:

Finnes det ingen angretaster??

Lillian *litt skamfull og ikke minst bakfull i dag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fader...hva har jeg gått glipp av nå da?

Føler veldig på meg at her har det skjedd noe jeg gjerne kunne tenkt meg å ha vært delaktig i.

Noen som vi gi meg en utdypende, analytisk, godt begrunnet, dokumentert beskrivelse av dette hviskeriet deres? Ingen usakligheter godtas.

Hilsen Stine38

Måtte legge inn årene, jeg, når jeg måtte bruke venstrehånda... :sjarmor: ...til å holde i høyre håndledd med, slik at høyrehånds pekefinger lettere kunne finne den riktige tasten. Fryktelig slitsomt når man ikke er så god på å fatte seg i korthet, så når fingrene ble så svimle som det de ble, så gav jeg bare opp.

Fanker'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zirine
:lol:

Finnes det ingen angretaster??

Lillian *litt skamfull og ikke minst bakfull i dag*

Jeg fant ingen taster i natt - heller ikke deletetasten :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zirine
Fader...hva har jeg gått glipp av nå da?

Føler veldig på meg at her har det skjedd noe jeg gjerne kunne tenkt meg å ha vært delaktig i.

Noen som vi gi meg en utdypende, analytisk, godt begrunnet, dokumentert beskrivelse av dette hviskeriet deres? Ingen usakligheter godtas.

Vel, jeg satte himmel og jord i bevegelse for å finne denne chat'en - og da jeg omsider fant veien, så var jeg så sliiiiiiten og maskina slo seg vrang - tastene like så.

Jeg kan huske at jeg så Lillian der og Achmed og lillegutt ....

Utdypende nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Bare Zirine som kaller ham Lillegutt :wink:

Zirine, det var ikke tastene og maskina som slo seg vrang, det var fingrene dine! Skjønte du virkelig ikke det? :ler:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NÅ skjønner jeg litt mer, ja.

Har det av og til slått dere...hvor mye man kan LÆRE herinne, på en måte? Lissom? På en slags måte?

Leter som en gal etter noe jeg vet jeg trodde jeg satte fra meg på et bestemt sted for bare tre min siden. Og greier ikke engang huske HVA jeg leter etter.

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zirine

Var det et askebeger? Jeg fant det ...

Jeg kan fortelle at det så faen ikke ut her i natt etter all denne festinga. Før jeg gikk å la meg, så måtte jeg lukke en masse vindu som sto vidåpent, jeg fløy fra den ene tråden til den andre og tørka bord og tømte askebeger. Og kjerringene satt bare å fniste og lo - mens jeg jobba.

Får ikke jeg roser nå, så er det no riv ruskende galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LÆRE?? Her inne?? :o

*holde for ansiktet i fortvilelse*

Kan man virkelig lære noe også?? Hvor da??

Forresten, ikke si det....For da blir jeg sikkert værende her enda mer... :lol:

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

*knipse*

Askebeger, var det jo. Fniser av meg selv!

Lære, ja, Lillian. Se bare hva jeg nettopp lærte? At hvis noe er verd å lete etter her i livet, så må det f.eks være et askebeger.

Synes du er flink, jeg, Zirine. Har du etterprøvd jobben da? Sjekket at du ikke brukte en todagers-sokk til å tørke av bordene med f.eks? Og at du ikke satte akebegeret i kjøleskapet og denslags?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gikk jeg glipp av da jeg logget meg av i går???? :o :o :o

*snurrer kjapt rund meg selv og sjekker ut halen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zirine
Synes du er flink, jeg, Zirine. Har du etterprøvd jobben da? Sjekket at du ikke brukte en todagers-sokk til å tørke av bordene med f.eks? Og at du ikke satte akebegeret i kjøleskapet og denslags?

Skal jeg liksom gjøre ALT??? Hva har DU tenkt å bidra med her, om jeg tør spørre. Du kan sjekke trådene sjøl

:geipe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...