Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

i går fikk jeg plutselig mensen, og menssmerter! det kom ganske brått på siden jeg egentlig ikke skal ha mensen før om en 1,5-2 uker!

hadde mensen sist rundt 17. mai (tror jeg?? har vært litt sløv på og følge med på datoene men!)

og har hatt ømme pupper i ca 14. dager og mensmurringer sånn av og til på de 14. dagene, og de siste dagene før "mensen" kom nå så har det kommet masse brunt blod!

humøret har også vært så som så!

jeg kviet meg for å ta smertestillende i håp om at menssmertene skulle forsvinne i dag (bruker å ha veeeldig sterke menssmerter!!), men kjenner at de blir sterkere så måtte bare ta tablettene!

er det muli dette kan være graviditet? eller bare noe hormonforstyrrelser?

eller rett og slett bare mensen tro??

noen grunn til og ringe lege?

syns det er så rart at jeg har hatt ømme bryst i 14 dager! de er litt mindre ømme nå, men det er ømt ihvertfall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei jeg går ikke på pillen...hadde også samleie for ca en 6 uker siden der vi hoppet av i svingen, men det er jo ikke det tryggeste man gjør!

men har hatt mensen etter det fordi som sagt.

Skrevet

Jeg ville nok tro at dette er helt normalt, men hadde jeg vært deg, så hadde jeg ringt lege. Lurt å gjøre det, bare for å være på den sikre siden, men som sagt, så ville jeg tro at dette er helt normalt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...