Gjest septica Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Noen som har gått ned i vekt med disse nye pillene?
Mir Skrevet 4. juni 2009 #2 Skrevet 4. juni 2009 se litt lenger ned på lista så er det en tråd med dette temaet.
Gjest septica Skrevet 4. juni 2009 #3 Skrevet 4. juni 2009 se litt lenger ned på lista så er det en tråd med dette temaet. Ok takk;)
Gjest septica Skrevet 10. juni 2009 #4 Skrevet 10. juni 2009 Veide meg i dag...har gått på alli i ca to uker og har gått ned 3 kg Fornøyd;);)
HD_berta Skrevet 10. juni 2009 #5 Skrevet 10. juni 2009 Jeg har brukt de ca 3 uker nå, og gått ned ca 5 kg. Men jeg har lagt om kostholdet og trimmer mer nå enn tidligere. Har ikke merket noe bivirkninger eller magetrøbbel.
Gjest septica Skrevet 10. juni 2009 #6 Skrevet 10. juni 2009 Jeg har brukt de ca 3 uker nå, og gått ned ca 5 kg. Men jeg har lagt om kostholdet og trimmer mer nå enn tidligere. Har ikke merket noe bivirkninger eller magetrøbbel. Jøss så bra Er så gøy når det virker,merker for min del at nå har jeg faktisk lyst til å forandre på ting...både kostholdet og trimmen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå