Gjest dizzy lizzy Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Hei. Jeg har de siste månedene slitt noe med hodepine. Hodepinen kommer som regel når jeg er i følgende situasjoner: Kjørt bil lenge, eller det er krasse svinger/brå bevegelser Dersom jeg ser ned over lengre tid, feks vasker opp. Dersom jeg er sulten og det er lenge siden jeg har spist. Bakrus (pleide ikke å ha hodepine før) Generelt brå hodebevegelser. Hodepinen/svimmelheten varer fra et kvarter til noen timer. Det varierer. Det var det jeg kom på i farten. Noen som vet hva det kan være? Jeg har tenkt migrene eller balansenerve-kluss, men aner rett og slett ikke. Legen min er vanskelig så har ikke vært hos han da jeg føler han ler av symptomene mine. (skal skifte lege) Takker på forhånd for svar
Gjest Marlo Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Sjekke öynene dine kanskje. Det har ingenting med mat og sult å gjöre da, men resten kanskje. Ellers så kan det väre jernmangel, lavt blodsukker m.m.
Gjest dizzy lizzy Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Takk for svar. Jeg bruker linser, så er regelmessig på synsprøve. Men det kan jo hende at linsene jeg bruker nå er for sterke/for svake, så det skader jo ikke å ta det opp med optikeren min igjen. Det rare er at jeg ikke får hodepine uansett hvor mange timer jeg sitter og leser.. Men jeg kan jo sjekke
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Takk for svar. Jeg bruker linser, så er regelmessig på synsprøve. Men det kan jo hende at linsene jeg bruker nå er for sterke/for svake, så det skader jo ikke å ta det opp med optikeren min igjen. Det rare er at jeg ikke får hodepine uansett hvor mange timer jeg sitter og leser.. Men jeg kan jo sjekke Høres ut som det er nakkefestet ditt, og nakke/skulderpartiet. Altså at det er anspent og/eller får feilbelastning. Gå til en fysioterapeut, så får du nok hjelp At du får vondt i hodet av lite mat og drikke, er helt vanlig. Det er pga blodsukker, og fordi muskulaturen din ikke får nok oksygen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå