Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Når ble Gislefoss en moromann egentlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alex Rosen hadde vært moro ja :jepp: og så håper jeg Triana Iglesias skal være med. Tror også Kathrine Sørland kunne gjort seg.

Synd det blir vanskelig å få med fanthomas :fnise:

Skrevet
Når ble Gislefoss en moromann egentlig?

Hørt om å være ufrivillig morsom?

Kan ikke tenke meg et mer komisk syn enn han i full mundur på parketten.

:ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Hva med Truls Svendsen - E6 programlederen?

Skrevet
Hva med Truls Svendsen - E6 programlederen?

Ja, han har jeg også lyst å se danse... Det hadde blitt morsomt :fnise:

Skrevet

Truls hadde blitt gøy.

Hva med Harald eller Thomas??

Når blir det offentlig gjort hvem som blir deltakere?

Gjest Gjest
Skrevet

Her er noen av de som skal være med i årest "skal vi danse"?

Jan Thomas

Unni Lindell

Eli Hagen

Mia Gundersen

Helene Rask

Ole Klemetsen

Svein Østvik og Hilde Gjermundshaug Pedersen skal også være aktuelle deltakere.

"Skal vi danse"? deltakere

Gjest Gjest
Skrevet

Skal vi danse retter seg vel mot et stort segment av publikum, og må derfor caste deltakere til å fylle mange forskjellige roller.

For eksempel "klovnen". Han som danser ganske dårlig (Finn Sjøll, Eirik Newth), men som henger med lenge likevel, kanskje fordi han er ufrivillig morsom. Muligens Knut Jørgen Rød Ødegård kan være en kandidat her, Gislefoss er også nevnt, men tror han blir for stiv og høytidelig.

Så må man jo ha noe eyecandy, unge, pene jenter som har stor appell til den mannlige delen av seerne (som Lene Alexandra, Mona Grudt etc). Kathrine Sørland er jo exmodell og veldig pen, hun kan være en mulighet.

Man må også ha en kvinne rundt de 50. Her synes jeg så mange av dem allerede har deltatt (Hanne Krogh, Bettan, Mari Maurstad+++), jeg kan liksom ikke se for meg Hege Schøyen eller Kjersti Holmen i Skal vi danse, og Hilde Lyrån er kanskje for god allerede? Kanskje Ann B Ragde?

Liv Grete Poiree tror jeg produsentene hadde sett på som litt av et drømmecast. Hun er veldig søt, blid, energisk, svært kjent og gir mye av seg selv. Litt sånn "godjente" a la tidligere Susann Goksør Bjerkreim.

Til slutt "moromannen". Som Tchawe fra sesong 3, hyperaktiv, energisk og byr på seg selv til det omtrent blir tomt. Svein Østvik er en sånn fyr.

Av humorister hadde det sikkert vært stas å få med Espen Eckbo. Alexander Rybak er jo veldig aktuell, men sikkert for opptatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...