*Lillian* Skrevet 25. juli 2003 #1 Skrevet 25. juli 2003 Jeg har MSN 6.0. Der kan du legge inn egne Emoticons, blant annet kan du hente ned fra mess.be. Men jeg savner et Emoticon som jeg elsker.... Et som jeg så gjerne skulle hatt inne på min MSN......... Nemlig denne smiley'en: Synes den er bare så RÅ, og den passer så bra til så mye... Jeg prøvde...Tok forhåndsvisning her og høyreklikket på den Lagret bilde som.... Det gikk fint. Deretter gikk jeg inn på MSN og "mine utrykksikoner." Klikka på Legg Til og henta opp den Lagde eget navn på den og sånt, og det så jo greit ut..... men da jeg skulle bruke den ble det bitteliten og du ser ikke hva den er engang!! :cry: Er det noen som kan hjelpe meg og få den inn i skikkelig størrelse?? please! :blunke: Lillian
Gjest Kira Skrevet 25. juli 2003 #2 Skrevet 25. juli 2003 Tror ikke du får noe særlig større. Hm, lenge siden jeg har brukt MSN nå ... *titte innom*
*Lillian* Skrevet 25. juli 2003 Forfatter #3 Skrevet 25. juli 2003 Er på chatten og de holder på å hjelpe meg der Håper jeg får det til......... Lillian
Gjest Tabby Skrevet 7. august 2003 #5 Skrevet 7. august 2003 Ja hvordan gikk det da? Fikk du den større? Og hvordan gjorde du det?
*Lillian* Skrevet 7. august 2003 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2003 Det gikk ikke an........ :-? Så min MSN er fortsatt uten denne Lillian
Gjest Kira Skrevet 7. august 2003 #8 Skrevet 7. august 2003 Fått inn mye annet stæsj på MSN-en min. Takk for siden, *Lillian*.
VesleBråka Skrevet 10. august 2003 #9 Skrevet 10. august 2003 Print screen (liksom etter F12), klipp rundt i photoshop, lagre.. prøvd det? Mangler blunkinga kanskje, print screen de to forskjellige "lookene", skøyt i gif animator.. Dække den ting som ikke kan rappes. Jeg har ikke prøvd gif animator selv, men regner med det er noe a la flash, hvor man kan koble bilder til en filmremse, og kjøre loop.
Gjest Candyfloss Skrevet 10. august 2003 #10 Skrevet 10. august 2003 Jeg har to som puler sopå MSN'en
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå