Gå til innhold

Silikon pupper..

Fremhevede innlegg

Gjest solistua
Skrevet

jeg var så DUM å brukte 30 000 på silikon pupper i feb i fjor.. å jeg er lei allerede.. jeg var vel en b cup i utgangspunktet.. likte ikke fasongen på puppene mine som var den største delen av avgjørelsen for silikon pupper.. men når jeg først skulle ta så ble det som de fleste andre at man tok de endel større.. jeg er nå en stooor D cup.. ser veldig naturlig ut da jeg har former og er litt høy (170+)

så om man ikke vet det og ikke vet hvordan puppene mine var før så ser man det egentlig ikke selvom de er rimelig store.. MEn.. det plager meg bare.. må kjøpe bikini seperat fordi jeg trenger en strl 38 i truse å 42 i topp, føler meg vulgær og ser vel egentlig bare kraftigere ut med så store pupper.. noe jeg ikke trives med.. jeg har vert så DUM.. de er fine, men jeg ønsker meg småå faste faste pupper...kan jeg noen gang få det??? om jeg tar de ut og evt bare strammer opp puppene uten å ha noe i? eller om jeg tar et veeeldig lite innlegg + strammer? vil vel kanskje få masse masse arr.. vil ha små ANTI hengepupper.. ;) ..... dumme meg... etterpåklok...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjorde du ikke research på sånne ting før du fikk de? Altså, hva skjer hvis du angrer deg senere? Det burde du ha spurt legen om.

Gjest solistua
Skrevet

trodde aldri i verden jeg kom til å angre så gjorde nok ikke det desverre.. men skal høre med de da.. jeg KLArer meg uansett med de om det blir for mye styr.. de er jo fine, men litt for store som sagt.. som jeg sier. etterpåklok.. derfor jeg spør om noen her inne vet mer enn meg.. hvis ikke hadde jeg jo aldri skrevet dette innlegget..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...