Gjest Gjest_Butterfly_* Skrevet 3. juni 2009 #1 Skrevet 3. juni 2009 Hei. Etter samleie med min mann i går kveld. Så var jeg så trøtt, at jeg søvnet med "alt inni". Og når jeg våknet i dag tidlig, og hadde vært på do. Så var alt som normalt. Men litt ut på dagen har jeg klødd veldig i underlivet. Men på utsiden, ikke inni. Og nå i ettermiddag, har jeg visst klødd sånn at jeg har fått flere så ved skjedeåpningen. Så som blør. Men jeg har ikke klødd i hele dag. Bare sånn litt innimellom. Og nå ikveld, kikket jeg i ett speil. For å se om jeg såg noe sår. Da hadde jeg hvite flekker mellom endetarmsåpningen og skjeden. Er det noen som har vært borti dette? Jeg er dessuten fryktelig øm på g-punktet. Jeg setter stor pris på alle svar. Klem.
NoAngel Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 kanskje du har fått sopp? jeg har fått det ved bytte av sex partner før.. vi har vel ikke helt lik ph verdie eller noe.. spør på apoteket eller ring legen..
Juso Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 kanskje du har fått sopp? jeg har fått det ved bytte av sex partner før.. vi har vel ikke helt lik ph verdie eller noe.. spør på apoteket eller ring legen.. Om du har fått sopp, så har du ikke hvite flekker.
NoAngel Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 trøske da :S det gir hvite flekker... men det gjør vel vondt? har ikke hatt noe særlig problemer nedi der jeg.. ring lege
Juso Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 trøske da :S det gir hvite flekker... men det gjør vel vondt? har ikke hatt noe særlig problemer nedi der jeg.. ring lege Hva er trøske for noe? Aldri hørt om
NoAngel Skrevet 3. juni 2009 #6 Skrevet 3. juni 2009 Trøske er en soppinfeksjon i munnen, forårsaket av soppen Candida albicans. Soppen kan gi infeksjon hos spedbarn som har blitt smittet av moren under fødselen. Ved amming kan soppen overføres videre til morens brystknopper. Candida finnes i munnen hos de fleste, og gir vanligvis ingen plager. Hvis immunforsvaret i munnen eller i hele kroppen er svekket, kan soppen blomstre opp og gi infeksjon. er vel sopp..men det gir hvite flekker..
Juso Skrevet 3. juni 2009 #7 Skrevet 3. juni 2009 Det har jeg faktisk ikke hørt om før. Men mitt råd er også å ringe en lege, for da er du 100% sikker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå