Gå til innhold

Sopp mellom brystene

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Guro_*
Skrevet

I mange år har jeg hatt "utslett/prikker" mellom brystene. Dro til legen for et par år siden med dette problemet. Hun mente det var sopp og lite jeg kunne gjøre med det. Men hun anbefalte meg å prøve fungoral shampo og en soppsalve som jeg fikk resept på. Men det går altså ikke vekk.

Veldig ubehagelig og stygt!! Er det noen som har /har hatt lignende problem? Og tips om behandling?

Takker for alle svar jeg får :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
I mange år har jeg hatt "utslett/prikker" mellom brystene. Dro til legen for et par år siden med dette problemet. Hun mente det var sopp og lite jeg kunne gjøre med det. Men hun anbefalte meg å prøve fungoral shampo og en soppsalve som jeg fikk resept på. Men det går altså ikke vekk.

Veldig ubehagelig og stygt!! Er det noen som har /har hatt lignende problem? Og tips om behandling?

Takker for alle svar jeg får :-)

Jeg har hatt det. Jeg fikk tips om å kombinere fungoral krem med hydrokortison som du får reseptfritt på apoteket. Og dette fungerte veldig bra!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg merket at jeg fikk det fordi jeg brukte bher som skviset brystene sammen. Det ble vramt og fuktig, og ikke godt miljø for hud. Har nå begynt å kjøpe bher som skiller brystene, slik at det blir luft mellom, og går også en del uten bh når jeg er hjemme. Og nå har problemet vært borte i flere år!

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Jeg har også et par prikker der som kommer og går... har alltid trodd det var kviser....

Hvordan vet man om det er sopp det er da? Må til hudlege?

Skrevet

Jeg har også samme problemet. Veldig irriterende og skjemmende! Skal prøve tipset ovenfor med to produkter samtidig.

Er så uheldig å ha store bryster, så det er umulig å bruke bh som "skiller" brystene, og det er ikke noe særlig å gå uten bh..

Si i fra, og del det med oss, om du finner en løsning på problemet ditt TS!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...