Gå til innhold

Hvorfor ser du på kjekke gutter?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet

Når jeg ser på fine jenter så har jeg automatisk lyst å pule dem.

Når dere ser på kjekke gutter, har dere lyst å pule dem/bli sammen med dem?

Hvis ikke, hvorfor ser du på kjekke gutter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi det er eye-candy i en ellers kjedelig hverdag.

Og selvfølgelig går fantasien over i ting jeg godt kunne bedrevet sammen med dem på tomannshånd ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Det er så altfor få kjekke gutter .............. Jeg får aldri nok av å se på dem, jeg blir

helt heitt innvendig og tenker på hva vi kunne gjøre.

• 3 uker senere...
Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet

Smugtitter du på kjekke gutter når du er sammen med typen?

Gjest Shelob
Skrevet

Jeg ser sjeldent særlig lenge på typisk kjekke gutter. Det er gjerne andre ting som cather oppmerksomheten - måten han beveger seg på, selvsikkerhet, humor, mental tilstedeværelse og annet :)

En fin kropp er jo aldri en ulempe, men hva som er fin kropp kan jo diskuteres i det uendelige.

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet

Men hva tenker dere?

- Han skulle pult meg

- Han kan gi meg pene barn

- Han kan beskytte meg

??? :)

Skrevet

Jeg kan tenke at han hadde det vært stas å vise fram for venninnene, eller han kunne jeg tenke meg å bli gift med når jeg ble eldre eller lignende fantasier, bare basert på hans utseende.. hehe! :) Sjelden jeg gjør noe med det.

Skrevet
Men hva tenker dere?

- Han skulle pult meg

- Han kan beskytte meg

faktisk er det den som faller meg inn, om jeg i det hele tatt tenker noe lenger enn "hmm, han var kjekk" og går vidre.. men nå glaner ikke jeg så voldsomt på kjekke gutter generelt, har ikke behov for det siden han som er kjekkest som regel er ved min side uansett :happy:

Skrevet

Når jeg kikker ser jeg somregel bare lekre armer, brede skuldre, deilig rumpe, pene øyne, osv..

Men hva tenker dere?

- Han skulle pult meg

- Han kan beskytte meg

Que? :huh:

Sånne tanker får jeg ikke før jeg evt. blir kjent med han, hvis jeg blir betatt.

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet

hehe, det er litt artig at verdens mest ordentlig jente kan oppføre seg som en total "slut" bare gutten er mann nok! :-D

Gjest Gjest_Gutt_*
Skrevet
Når jeg kikker ser jeg somregel bare lekre armer, brede skuldre, deilig rumpe, pene øyne, osv..

Que? :huh:

Sånne tanker får jeg ikke før jeg evt. blir kjent med han, hvis jeg blir betatt.

Hvis en gutt kan ta vare på seg selv, så kan han også ta vare på andre... Hvis du skjønner hva jeg mener? :)

Gjest Gjest
Skrevet

Nå trenger vi vel ikke å bli tatt vare på, gutten. Det er vel heller du som trenger det.

Hvis jeg ser en kjekkas tenker jeg at han er en bra avlshingst. Pen mann = pene barn.

Skrevet
Hvis en gutt kan ta vare på seg selv, så kan han også ta vare på andre... Hvis du skjønner hva jeg mener? :)

Joda, tanken på at en mann tar seg av meg er ikke fremmed.. ;) Men jeg tenker ikke sånn om tilfeldige, deilige gutter jeg legger merke til. Da blir de bare registrert og glemt igjen. Sånne tanker får jeg først når jeg er forelsket i en.

hehe, det er litt artig at verdens mest ordentlig jente kan oppføre seg som en total "slut" bare gutten er mann nok! :-D

Den skjønner jeg ikke. Man er jo ikke slut fordi om man lar tankene vandre.. :lur:

Gjest Bastiberta
Skrevet
Hvorfor ser du på kjekke gutter?

Fordi de er kjekke.

Noen ganger tenker jeg "pulbar", det er sjeldent jeg tenker "oi, kjærestenpotensiale", oftest tenker jeg "hey, kjekkas".

Det behøver da ikke være så innviklet alltid.

Skrevet

Det er jo ikke noe man gjør med vilje, blikket bare glir med. Selv tenker jeg ikke så mye der og da, men når jeg kommer hjem derimot..

Skrevet

Når jeg ser kjekke menn tenker jeg at de er kjekke, og er ferdig med det.

Gjest Purple Haze
Skrevet
Når jeg ser kjekke menn tenker jeg at de er kjekke, og er ferdig med det.

Enig med den. Konstatere at han var kjekk, that`s it.

Kan også tenke at damer er pene, selv om jeg er fullstendig hetero :)

Gjest Gjest
Skrevet

Det kan hende at jeg registrerer at en mann er kjekk, eller en kvinne for den del. (Er hetero jente selv)

Men jeg "ser" ikke på kjekke menn. Jeg har ingen glede av å f.eks. sitte på kafé og se på kjekke menn som går forbi eller som sitter noen bord bortenfor. Jeg har aldri vært sånn. Med "sånn" mener jeg ikke noe galt, men ikke alle kikker på pene mennesker. Kanskje fordi jeg aldri har vært særlig opptatt av utseendet? Vet ikke.

Jeg titter heller på søte hunder som går forbi, en due som vandrer rundt på matjakt eller jeg studerer klærne til folk pga interesse for farger og snitt. Og jeg kan se på sære mennesker, eller på sjarmerende barn.

Og jeg kan forsikre om at mine tanker da IKKE går noe som helst i retning av det ts lurer på! ;)

Gjest gjestdeluxe
Skrevet
Men hva tenker dere?

- Han skulle pult meg

- Han kan beskytte meg

Vi tar alle tre.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet
Hvis ikke, hvorfor ser du på kjekke gutter?

Det blir jo som med klær, moteshow og for eksempel designmøbler: man ser, vurderer og tenker på behov, hva man har fra før, hva man kan ha råd til akkurat nå, om det eksisterende holder en stund til, osv.

Alltid gøy med en kikk uansett om man skal kjøpe eller ikke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...