Gå til innhold

Hvor mye kostet forlovelsesringen din?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Nyskjerrig_*
Skrevet

lurer på hva som er vanlig å bruke?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_tulla_*
Skrevet

Min kostet 13 000. Prinsessering med diamant. Var og kikket på ringer sammen, og vi falt for den begge to:-) Heldige meg:-)

Skrevet

Min kostet 9000 :) Kjempefin, med en stor og flere små diamanter.

Gjest Gjest
Skrevet

Våre kostet 4000 tilsammen. Er veldig fornøyd, og har aldri tenkt på prisen. Vi var studenter begge to og de gjenspeilet hva vi burde/kunne/var villlig til å legge i ringene. :)

Skrevet

Jeg vet ikke hva forlovelsesringen min kostet, og vil egentlig ikke vite heller. Jeg er fornøyd med ringen, og det er vel det viktigste.

Skrevet

Det kommer jeg aldri til å spørre om..

Jeg vet den var dyr, det ser man jo på diamanten,

men å spørre om pris etterpå man har fått noe... det ser jeg på som frekt iallefall!

Han valgte ut en som han hadde råd til og som han syns var fin,

og det er dette som betyr noe for meg..

• Liker 1
Gjest Gjest_tulla_*
Skrevet
Jeg vet ikke hva forlovelsesringen min kostet, og vil egentlig ikke vite heller. Jeg er fornøyd med ringen, og det er vel det viktigste.

Helt enig i at det er det viktigste!! Min kjære ville at jeg skulle være med når han kjøpte forlovelsesring, for han ville være sikker på at jeg fikk en ring jeg virkelig ville ha (man skal jo ha den resten av livet ... og koster uansett noen kroner...). Tror nok man blir fornøyd uansett, - ringen på fingern og sommerfugler i magen :strix:

Gjest Gjest
Skrevet

Vi betalte sekstusenognoe tilsammen for ringene. Helt vanlige gifteringer i gult gull som vi også bruker som forlovelsesringer.

Skrevet

Min kostet rundt 4000. Hvitt gull med 18 bittesmå diamanter :)

Skrevet

Våre kosta 4000 kr til sammen i fjor. Suuperfine! Uten diamanter som boikotteres i vår familie. De er også gifteringene våre.

Skrevet

Det vet jeg faktisk ikke...vi kjøpte den ikke i sammen, men jeg fikk se den første gang ved frieriet. Å spørre om hva den koster falt meg egentlig ikke inn. hehe

Skrevet

Våre kostet 3000 kr tilsammen. Helt enkle gullringer. De ble kjøpt da vi begge var studenter og vi hadde ikke all verden med penger å bruke. Vi skal kjøpe nye gifteringer da og legge litt mer i der :)

Skrevet

$150. Er kjoept i USA for innkjoepspris, saa mulig den hadde kostet noe mer her hjemme.

Fant kvitteringen tilfeldig i lomma hans da jeg skulle vaske toey :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

Våre kostet nesten 7000 til sammen. Det er jo ringer man skal ha resten av livet. =)

Gjest Gjest
Skrevet

Våre ringer kostet 10000,- tilsammen. Begge ringene er i hvitt gull, med diamanter på min :nigo:

Skrevet

Min kostet rundt 5000; hvitt gull med diamant. Han brukte lang tid på å finne en ring han mente var perfekt til meg, og den er helt perfekt. Fine mannen min :hjerter: Hans kostet vel rundt 2500, hvitt gull med mønster (små kryss). Vi skal bruke de som gifteringer også.

Skrevet

5000,- til sammen, min med 3 diamanter.

Skrevet

Vi betalte ca 4000kr for våre tilsammen :)

Flotte, glatte gullringer i 18 karat gult gull 5,5 mm brede.

Kjøpte de i Hong Kong, så vi fikk ganske mye for pengene.

Vi forlovet oss når vi var på ferie i Vietnam, så da så vi muligheten til å kjøpe ringer i utlandet. Veldig fornøyde begge to! :Nikke:

Gjest Flode
Skrevet

Våre kosta 5-6000. Helt vanlige i gult gull, akkurat sånn mamma og pappa har og som jeg drømte om når jeg var liten... :) De skal også skal brukes når vi gifter oss... :)

Skrevet
Våre kostet 4000 tilsammen. Er veldig fornøyd, og har aldri tenkt på prisen. Vi var studenter begge to og de gjenspeilet hva vi burde/kunne/var villlig til å legge i ringene. :)

Ca. sånn som våre ringer, det. De duger enda bra 14 år senere. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...