Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Av forskjellige grunner vurderer jeg utrolig sterkt å tattovere initialene til yndlingsfotballaget mitt på hoften / siden av rumpen. L.F.C altså, ha ha.

Jeg vil ha det på siden , da jeg er redd for å bli 60 år og gå med en utrolig synlig tatovering på meg.

Jeg har utrolig lyst på denne tatoveringen, og den blir deffinitivt tatt iløpet av året. Det er tre bokstaver + to punktumer. Tatoveringen skal ikke være stor, og jeg bare lurer på om noen har noe peiling på hva dette vil koste?

Siden jeg skal bære denne tatoveringen resten av livet, skal det bli gjort på et skikkelig sted. Og en ting til ; gjør det veldig vondt ? Har høy smerteterskel. Bare for å sette det i perspektiv ; epilering er ikke noe vondt. :)

Er bare 18 år og er jente, men denne tatoveringen betyr mer for meg enn jeg har lyst til å dele med dere dessverre :P

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg aner ikke hvor mye den kommer til å koste, men det finner du lett ut ved å ringe en aktuell tattovør og høre.

at du ønsker tatoveringen og akkurat den, har jeg heller ingen motforestillinger om, men jeg kjenner jeg reagerer litt på plasseringen. Skjønner at du ønsker å ha den ett sted som ikke er kjempesynelig, men har du tenkt over at ett av stedene på kroppen som nesten alle kvinner øker i størrelse, er hofte/rumpe/mage?

Vil tatoveringen se like fin ut når bokstavene er strukket ut og blitt større med kroppen din?

Jeg har selv to tatoveringer, og har tenkt på en tredje, så jeg svarer deg ikke for å fraråde deg å tatovere deg, men selv velger jeg bevisst steder på kroppen som er mindre sannsynelig å endre størrelse i særlig grad, nettop fordi jeg ikke ønsker at de skal endre utseende over årene.

Vet også om jenter som i ung alder tok dritfine tatoveringer nettop på hofta, og som idag dessverre bare ser triste ut, fordi det som en gang var en liten søt tatovering, har blitt en mye større, og strukket verson... ikke fordi de på noen måte har blitt feite, men kroppen forandrer seg, og da spesielt i hofte, rumpe, mage-partiene.

Kan det være noe å ihvertfall tenke over? slik at du også om tyve-tredve år har en tatovering du kan se på med den følelsen du idag ønsker?

(jeg har forresten valgt en på skulderen, en forran på skinnleggen og har planer om en tredje på undersiden av underarmen, alle steder som ikke har endret størrelse på de siste 17 årene siden jeg tok den første. )

Skrevet

Jeg er utrolig glad for at jeg skrev her nå , ha ha.

Tusen takk for svaret.

Jeg håper ikke at jeg blir bredere rundt der jeg har tenkt å ta den, men skal man få barn, så blir man jo det. Man blir jo også det når man blir eldre.

Jeg har faktisk ikke tenkt så langt at de faktisk kan utvide seg. Må det en kraftig vektøkning / graviditet for at dette skal skje ? Evt. kan tatoveringen trekke seg tilbake dersom man mister vekt igjen? Eller forblir den slapp og stygg? :)

Skrevet

Tattooen blir nok ikke seg selv igjen etter at den først har fått seg en strekk. Sannsynligheten er hvertfall liten. Dessverre ;)

Skrevet

Det er nok ikke så kraftig vektøkning som må til nei, dessverre.

Jeg må si jeg skjønner godt tankegangen om at du ikke vil ha den for synlig. Da jeg tok nr 2 nå hadde jeg bare 2 ønsker: At han holdt seg innenfor et område jeg kunne dekke med singlet og shorts og at han stavet riktig. :fnise: Det er navnene til barna så det var litt viktig for meg.

Den første jeg har er foran, over brystet og en vanlig singlet viser den, mens en med bredere stropper skjuler den. Du har jo hele ryggen omtrent å ta av om det viktigste for deg er å kunne skjule den. Ellers er det mange som tar på skuldrene eller leggene, men da må du vite med deg selv at det er greit om den synes når du går i kjole.

Det viktigste rådet jeg kan gi deg er vel å finne en tattovør i nærheten av deg som har overveiende gode tilbakemeldinger, deretter stikke innom en tur for en prat. De kan se på deg hvor det passer best, litt om størrelse, se på muligheten for farge og slikt. Det er vanskelig å gi deg en ca pris ut fra det lille du skriver, for det er mye som spiller inn. Og så er det gjerne lang ventetid, så er du sikker, book time nå! 4-9 måneder på de stedene jeg har hørt om i det siste. :)

Gjest Gjest_Kim_*
Skrevet

Typisk angre seg tattovering.

Spar deg selv for mye irritasjon, skal du ha en tattovering velg noe du kan leve med uavhengig av trender.

Knøttsmå tattoveringer har en tendens til å bare se ut som en udefinert flekk.

Ja også er det selvfølgelig veldig harry å tattovere navnet på et fotballlag...

Skrevet
Typisk angre seg tattovering.

Spar deg selv for mye irritasjon, skal du ha en tattovering velg noe du kan leve med uavhengig av trender.

Knøttsmå tattoveringer har en tendens til å bare se ut som en udefinert flekk.

Ja også er det selvfølgelig veldig harry å tattovere navnet på et fotballlag...

Hehe, du høres ut som kjæresten min. Og jeg ser hva dere mener med harry. Men det er veldig personlige grunner til at jeg ønsker å gjennomføre dette. Hadde jeg vært en blodharry supporter - ja ; harry. Min grunn; nei :)

Takk til dere andre her inne, skal sjekke med tattovører her! Så kan jeg se om gjennomfører det osv. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...