Gå til innhold

Moimoi's shoppehopp!


moimoi

Anbefalte innlegg

Da starter jeg en shoppingdagbok også, for siden jeg shopper ganske mye så kan jeg jo like godt fortelle om det også! :fnise:

Litt om meg:

*19 år

*Bosatt på et av Norges vakreste sommersteder(mer sier jeg ikke;) )

*Samboer

*Tilhenger av økologiske og naturlige ting

*Liker naturligvis å shoppe og har svak selvdisiplin hvis det er noe jeg bare "må" ha :fnise:

Nå om dagen går det mest i shopping til huset som jeg og Moimoimannen nettopp har flyttet inn i, og det er veldig morsomt å kjøpe sofa, gardiner, skap, lamper, bilder ++++

I helgen kjøpte vi masse fine planter på plantasjen som vi har plantet i krukker, til og med lavendel, basilikum og timian som kan brukes til matlaging og andre ting (de er ikke bare pene og dufter godt, men kan brukes også) det var et av salgstriksene jeg brukte på min kjære ;) fungerte ypperlig! :ler:

Jeg skal legge ut noen bilder av tingene etterhvert kanskje, men akkurat nå har jeg ikke noe fotoapparat ledig :sukk:

Sol og glede

Moimoi :smilyblomst:

Endret av moimoi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagens fangst ble også noe til huset, denne gangen noen småting som skal stå på toalettet. Jeg kjøpte en evigvarende og blomstrende blomst og en duftkrukke fra kremmerhuset :-) Blomsten kostet 69 kr og duftkrukken 49 kr, billig og greit! Det er jo bare for å ha noen småting på et lite toalett, synes ikke det er noe fint med for mye der inne jeg..

Sorry for den røde bakgrunnen på bildet, men det var det eneste stedet å ta bilde med kameraet på iphonen min som var lyst nok (det ser fælt ut i forminsket stand, men blir ordentlig når du klikker på det, noen som har tips til hvordan man lager finere bilder??) :fnise:

Hvordan har dere det på deres bad/toaletter da? ;-)

post-20456-1244060495_thumb.jpg

Sol og sommer

Moimoi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...