Lillemams Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 I løpet av helga har jeg fått ett så ekstremt tefke utbrudd i munnen at jeg nå såvidt klarer å prate eller spise Bare på tunga har jeg 5 stk, og rundt i munnen har jeg 4 andre.... Har hatt dette siden jeg var liten, men aldri så gale som nå... Noen med tips til hvordan jeg kan få dempet smerten?? Tunge er jo helt nummen, folk hører såvidt hva jeg sier
Dell Skrevet 3. juni 2009 #2 Skrevet 3. juni 2009 Drypp noen dråper med tea tree olje i et glass med vann og skyll munnen. Eller du kan ta en dråpe på en bomullspinne og gni på området du har de.
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Skyll munnen med Corsodyl som du får kjøpt på apoteket. Sitter sårene bare i den ene halvdelen av munnen kan det være herpesutbrudd (innvendig), og da kan det være lurt å komme seg til legen å få medisiner som begrenser utbruddet. Det avhenger av hvor lenge du har hatt sårene, er det over 48 timer er det for sent.. Men Corsodyl lindrer og renser!
Gjest Gjest Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Dentinox (sånn som man bruker på babyer som får tenner) kan også lindre (men kan svi med en gang man tar den på).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå