atopikeren Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 Jeg pleier ikke å blø mye, men denne gangen så har jeg nesten ikke blødd noe som helst. Det har ikke "rent" ut, det har vært noen få blodklumper som jeg har "Vasket ut" (og bittelitt etter samleie). Vanligvis så starter det slik og fortsetter med mer blod, men denne gangen så har det bare fortsatt med nesten ingenting. Jeg går på p-pillen. Har noen opplevd at dette har skjedd sånn helt uten videre? (Gravid er jeg nok ikke.)
Theresa Skrevet 3. juni 2009 #4 Skrevet 3. juni 2009 Jeg har erfart jeg blør mindre når jeg går på p-pillen. Legen sa det var helt normalt. Men jeg har det slik nesten hver gang jeg har mens...
Yvaine Skrevet 3. juni 2009 #5 Skrevet 3. juni 2009 Jeg gikk på p-piller i mange herrens år, og blødde ganske lite. Etter at jeg sluttet med p-piller for ca 2 år siden, er mengden noe større, men det er fremdeles lite i forhold til mengen jeg har fått inntrykk av at 'de fleste' andre har.
atopikeren Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #6 Skrevet 3. juni 2009 Jeg har gått på p-pillen i 7 år, alltid blødd lite, men jeg har aldri blødd så lite som nå. Så lite at jeg ikke trenger å bruke beskyttelse engang. Skjedde bare denne måneden her. Jeg skjønner ikke hvorfor
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå