Gå til innhold

Hjelp til artikkel!


May Brit

Anbefalte innlegg

Jeg er født med leppespalte(eller hareskår som noen sier).

Det var ikke bare hyggelig å vokse opp med det, spesielt ikke i tenårene når man oppdager jenter og finner ut att det er kun utseendet som gjelder.

Jeg må bare svare på denne, selv om det er litt off topic; jeg synes det er så utrolig sjarmerende og vakkert med sånne arr! Virkelig, gjør jenter som meg med leppespaltearrfetisj (puh!) en tjeneste og ikke anlegg bart! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Purple Haze

Har komplekser for magen min, som fikk veldig løs hud etter to svangerskap. Har søkt om bukplastikk to ganger, fått avslag to ganger. Selv om jeg oppfyller alle kriterier.

Eneste måten å få fikset dette på, er å spare opp og betale operasjon selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har komplekser for magen min. Alt fettet på kroppen legger seg midt foran på magen. Jeg får ofte spørsmål om jeg er gravid. (Det er veldig vondt, for da klarer jeg ikke å tenke at det er mest jeg som ser det.) :trist:

Så selv om jeg er slank og veltrent har jeg stor mage.

Den blir opplåst stadig vekk også. Spesielt hvis jeg stresser eller tenker på noe negativt. Da tar det bare noen sekunder før jeg har økt livlinjen med 10-20 cm. Og det går ikke over på flere dager.

Resten av kroppen min liker jeg.

Jeg har også komplekser for å ikke "få til alt". Jeg synes andre alltid har så perfekte hus, kropper, forhold, barn osv. Hos oss er det ikke sånn.

Selv om vi har det bra, så har vi det ikke så bra som de fleste andre virker til å ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...