Gjest Gjest_Ewita_* Skrevet 2. juni 2009 #1 Skrevet 2. juni 2009 hei... jeg har stort sett vært forkjølet sånn annen hver uke nå siden jul. begynner å bli skikkelig lei for jeg får det ganske kraftig, og blir jo alldri helt frisk. Nå har jeg klart å bruke opp det jeg har av egenmeldinger på jobben....bør jeg gå til lege å få lege erklæring?
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2009 #2 Skrevet 2. juni 2009 Jeg ville undersøkt om det er en årsak til at du blir forkjølet hele tiden. Vitaminmangel, stress og allergi kan jo føre til det. Dumt å måtte sykemelde seg hele tiden for noe sånt som forkjølelse. Se om det er en bakenforliggende årsak.
Dell Skrevet 3. juni 2009 #3 Skrevet 3. juni 2009 Vel, det kunne jo vært en ide å gjøre det. Som sagt over her så er det veldig mulig at det er andre ting som er med på å gjøre at det går utover luftveiene. Det er tydeligvis en ubalase en eller annen plass i kroppen og av og til så trenger kroppen litt hvile for at vi skal kunne finne ut av hva som egentlig er problemet.
Gjest Gjest_Ewita_* Skrevet 4. juni 2009 #4 Skrevet 4. juni 2009 nå har jeg vært hos legen....fikk sykemelding, men det var egentlig ingen svar og få tok blodprøver og sånn, men ingen ting viste... hva i all verden å gjøre?
Gjest Gjest_Ewita_* Skrevet 6. juni 2009 #6 Skrevet 6. juni 2009 har allergi ja...men har aldri vært så syk som dette pga det. + jeg har jo vondt i halsen og magen og....sjønner ikke hva dette er
Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2009 #7 Skrevet 6. juni 2009 Hva slags blodprøver ble tatt? Det er jo bare noen få ting som viser resultater "på dagen", andre prøver sendes til laboratorier hvor det gjerne tar minst en uke å få svar. Jeg ville bedt om flere prøver, blant annet nivåer av ulike vitaminer, mineraler, jern o.l, i tillegg bør du tenke over om det er ting ved livssituasjonen din som kan bidra til dette, som stress. Du kan kanskje også be om en ny allergitest/prikktest? Allergi kan utvikle seg og man kan bli allergisk mot fler eller nye ting.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå