Gå til innhold

Fest og halloi!


Gjest LonelyAngel

Anbefalte innlegg

Gjest LonelyAngel

Hei, skal til syden med kjæresten og to kompisser. Vi har ikke helt bestemt oss for hvor vi vil reise. Har noen noen ambefalinger?

Her er hva vi ser etter:

- Det er et must at det er en god festplass.

- Ikke Tyrkia eller Bulgaria (kompissene er ikke så fan)

- Fine strender ( i alle fall ikke stygge)

- Mindre kriminalitet

- Ikke så forferdelig dyrt

- Det må være i Europa

Any ideas :) ?

(Vennligst nevn land og by :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elfrida

Lagos, Portugal. Mye backpackere på utkikk etter en fest. Der finner du briter, australiere og new-zealandere bl.a, i tillegg til charter-turister. Lett å komme i kontakt med folk.

Mange lokale leier ut rom i huset sitt, billig og bra løsning, og du får bo sentralt.

Kjempefine strender, en lang flat en på den ene siden av byen og klippestrender på den andre siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmallTalk

Aya Napa - Kypros

Palma Nova/Magaluf - Mallorca - Spania

Hersonissos - Kreta - Hellas

Det er ikke spesielt billig på noen av disse stedene, men heller ikke svinedyrt. De billige partystedene utelukket du når du utelukket Tyrkia og Bulgaria.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JulieB

Så vidt jeg husker er Hellas ganske så dyrt, Spania også (i forhold til f.eks. Tyrkia, selv om det også har blitt dyrere der).

Aya Napa er ganske hardbarka party sted, med fest stort sett 24/7. Mye dop.. Kjenner et par som har vært der, og de var rutinerte partymennesker før de dro, men jaggu ble det ikke litt i meste laget når de kom til Aya Napa. Magaluf er noe ala Aya Napa, bare litt bedre. Er ganske populært blant skandinavere og briter. Hersonissos har jeg ikke vært, så kan ikke uttale meg om stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Caroline 21

Jeg ELSKER Magaluf og har vært der 14 ganger!! Mye å finne på der, men jeg foretrekker litt shopping i Palma, ta det rolig på stranden og feste skikkelig med drøssevis av kule folk!

Var for første gang på Kos i fjor og skal tilbake i juli. Det er også jævlig fett!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_elin_*

Hellas - IOS.

En helt utrolig nydelig øy hvor du kan glemme nattelivet om dagen, og bare slappe maks av på en av de flotte sandstrendene. På kvelden blir byen ukjenneliggjort med musikk og mennesker. Jeg vil si at det er den perfekte miksen av badeferie og fest! Har vært på Hersonisoss, uten noe som helst behov for å dra tilbake dit. I alle fall ikke når man har et alternativ som IOS. Tror forøvrig Apollo er de eneste som markedsfører Ios i Norge..

God tur:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...