verene Skrevet 25. juli 2003 #1 Del Skrevet 25. juli 2003 Jeg skal lage pizza senere i kveld, og rømmedressing er jo bare SÅ godt til pizza! Noen her som har en oppskrift på en super rømmedressing, som egner seg til pizza? *Mmm, nå ble jeg sulten nå!* 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 25. juli 2003 #2 Del Skrevet 25. juli 2003 Rømme, majones og masse hvitløk. Gressløk og annet krydder etter smak. Lettrømme gir best konsistens, evt creme fraiche. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlaBla Skrevet 28. juli 2003 #3 Del Skrevet 28. juli 2003 Litt for sent kanskje men til en annen gang http://www.peppernet.no/peppernet/Oppskrif.../romme_dip.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jamila Skrevet 29. juli 2003 #4 Del Skrevet 29. juli 2003 Til neste gang: Tyrkisk yoghurt (Eller Kesam, eller rømme, men jeg foretrekker de lette variantene) noen klipp med gressløk finhakket hvitløk et dryss med salt og nykvernet pepper la det stå i kjøleskapet i en times tid før du skal spise den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 30. juli 2003 #5 Del Skrevet 30. juli 2003 Rømme Litt eddik Bittelitt sukker Rør det sammen, smal til og la den hvile litt. Den blir syrlig med en liten søtsmak. Utrolig god på grønn salat og helt garantert bruktbar på pizza også. Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå